-11. bölüm-

31 6 0
                                    

Yuqi'den
Müdürün odasına girdik müdür ile konuşmaya başladık.

Müdür
Kızlar sizinle önemli bir konu konuşmalıyım

Soyeon
Dinliyoruz

Müdür
Kızlar gerçekten idol olabilirsiniz bunun için grupta birisiyle flörtleşmeniz gerek ve bunun sonucunda sevgili olmanız gerek ve ilişkiye girmelisiniz bunu da fanlara söylemelisiniz kabul ediyor musunuz?

Minnie
Evet ediyoruz

Shuha
Bende ediyorum

Müdür
O zaman hepiniz shipleneceğiniz idolleri seçim

Yuqi
Tabikide Soyeon

Miyeon
Minnie seçiyorum

Soojin
Bende Shuha

Müdür
Tamam o zaman siz teneffüse çıkın birazdan zil çalacak

Soyeon
Müdürüm biz bugün eve gidebilir miyiz

Müdür
Gidebilirsiniz

Soyeon
Sağolun müdürüm iyi günler

Müdür
İyi günler kızlar çıkabilirsiniz

Soyeon'dan
Kızların hepsi neden şirketten izin istediğimi soruyorlardı hiçbirisine cevap vermiyordum. Asıl sebebi Yuqi'ti kışkırtmaktı. En sonunda sorduklarında sevgilim ile konuşucağımı söyledim.

Kızların hepsi şok içindeydi Yuqi'nin gözleri dönmüştü kim o diye bağırıyordu. Sinir krizine girmişti.

Kızlar onu sakinleştirmeye çalışırken ben hemen Yuqi'nin dudağına yapıştım. Yuqi dudağımı ısırmaya başladı. O sırada hocaların geldiğini duyduk hemen Yuqi'den ayrıldım. Daha sonra hiçbir şey olmamış gibi okuldan çıkmaya devam ettik.

Yuqi'den
Okuldan çıkmış kızlarla beraber eve doğru ilerliyorduk. Ev uzaktı o yüzden arabayla gitmeye karar verdik. Sonra arabamızın okulda kaldığını hatırladık ve okula doğru koştuk. Arabamızın orda olduğunu görünce rahatladık ve arabaya bindik. Arabada hiç ses yoktu. Eve gelmiştik bile.

Soyeon'dan
Eve gelmiştik annem bana bir mesaj atmıştı mesajda çabuk eve gel yazıyordu. Ben bunu kızlara söyledim ve eve gittim.

YUYEON HEARTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin