Soyeon'dan
Çantamı sırtıma aldım ve camdan aşağı atladım. Odam yüksekte değildi. Atlarken camı da kapatmıştım. Koşarak mahalleden çıktım. Birisinin görmemesini umuyordum. Bir yer buldum ve hemen telefonumu çıkarıp kızlara yazdım. Bir yer belirledik ve hepimiz orada buluştuk.Yuqi'den
Soyeon'la buluşunca ona sarıldım kokusunu iyice içime aldım onu çok özlemiştim her şeyini özlemiştim. Beraber okula gittik kayıtlarımızı sildirdik. Ve arabamıza bindil. Soojin arabayı sürüyordu. Biz bem Soyeon'a sarılmıştum ve yok boyunca bırakmamıştım.Havalimanına gelmiştik. Koreye veda ettik ve uçağımıza bindik. Tam vaktinde gelmiştik uçak kalkıcakdı. Üzerinde sayılar yazan koltukların üzerlerine oturduk. Ben soyeonla beraber oturuyordum. Soyeonun gözlerinin içine bakıyordum, o da benim gözlerimin içine bakıyordu. Sonra Soyeon'un dudaklarına minik bir öpücük kondurdum. Yol boyunca kızlarla ne yapacağımızı konuştuk. Amerika'ya taşınmıştık artık. Mutlu olacağımızı biliyorduk.
-6 AY SONRA-
Soyeon'dan
2 hafta önce ben Yuqi ile Shuha Soojin ile Minnie ise Miyeon ile evlenmişti. Çok mutluyduk. Ben ailemi sinir etmek için yuqiyke olan fotoğraflarımı atıp bakın evlendim diyordum onlar da çok pişmandı ama iş işten geçmişti.Bugün kızlarla beraber bizim evde buluşuyorduk hepimiz sürprizi vardı. Benim ve Yuqi'nin sürprizi, hamile olmamdı.
Kızlar bizim eve geldiler hepimiz sürprizlerimizi söylüyorduk. Saymaya başladık. 1,2,3 BEN HAMİLEYİM! Demiş ve gülmüştük. Evet bunu da aileme söyledim çok şaşırdılar ve torunlarını görmek istiyorlar. Ama emin değilim. Küçüklüğümden beri hep şiddet gördüm.
Ama bunların hepsi geride kaldı çünkü şuan 6 kişi beraber çok mutluyuz. Hatta 9 kişi :)...
Yazardan:
Nasıl olmuş böyle final yapmak istedim eğer çok istenilirse özel bölüm yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YUYEON HEART
Fanfic6 kişilik bir grupta birbirlerine aşık olmuşlardı ve bunu sadece kalpleri biliyordu.