بـــەیـــانی ڕۆژی لـــەدایـــکـــبـــوونـــی هـــاوڕێـــکـــەم تـــایـــلـــەر'یـــە...بـــۆیـــە وویـــســـتـــم لـــەگـــەڵ خـــۆشـــەویـــســـتـــەکـــەم بـــڕۆم ...ئـــەوەی ڕاســـتـــی بـــێ خـــۆشـــەویـــســـتـــەکەم کـــوڕێـــکـــی کـــەمـــێـــک ســـاردە بـــەڵـــام بـــەقـــەد گـــەردوون خـــۆشـــمـــدەوێ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.؟؟؟:"لـــارا؟"
(بـــە دەنگـــێــکی نــــزم و هــێــواش)لارا:"بـــەڵـــێ گـــیـــانـــەکـــەم؟"
(بـــە خـــۆشــــەویـــســـتـــیـــەوە)؟؟؟:"ئـــەرێ چـــی ئـــەبــێــت گــەر نـــەڕۆیـــنــە ئـــــەو ئـــاهـــەنـــگـــە؟ "
(بـــە بـــێـــزاری)لارا:"یـــااا خـــۆشـــەویـــســـتـــم ئـــەو هـــاوڕێـــمـــە هـــەر ئـــەبـــێـــت بـــڕۆم دواتـــر لـــێـــم زویـــر ئـــەبـــێ....تـــکـــایـــە ڕۆیـــس"
(بـــە زەردەخـــەنـــەوە)ڕۆیس:"ئـــۆفـــف بـــاشـــە، ئـــاهـــەنـــگـــەکـــە لـــە کـــوێ دەکـــرێـــت؟"
(بـــە ئـــاســـایـــی)لارا:"لـــە دەرەوەی شـــار...لـــە ******"
(بـــە هـــێـــواشـــی)ڕۆیس:"بـــاشـــە کـــەی ئـــاهـــەنـــگـــەکــەیـــە؟"
(بـــە ئـــاســـایــی)لارا:"بـــەیـــانـــی ئـــێـــوارە کـــاتـــژمـــێـــر 7:30 خـــولـــەک"
(بـــەزەردەخـــەنـــەوە)ڕۆیس:"هـمـمـم بـــاشـــە، بـــەیـــانـــی خـــۆت زوو ئـــامـــادە بـــکـــە ئـــەگـــەرنـــا نـــاڕۆیـــن هاا"
(بـــە ئـــاگـــاداریـــەوە)لارا:"هـهـهـه، بـــاشـــە"
(بـــە زەردەخـــەنـــەوە)ڕۆیـــس لـــە لـــارا نـــزیـــک بـــوویـــەوە
مـــاچـــێـــکـــی نـــێـــوچـــاوانـــی کـــرد...وتـــیڕۆیس:"بـــەیـــانـــی جـــلـــی کـــراوە لـــەبـــەر نـــەکــەیـــت ئـــەگـــەرنـــا بـــاجـــەکـــەی وەردەگـــریـــت"
(بـــەچـــرپـــەوە)
YOU ARE READING
Footballer's Reaction
RandomStarted = 4/11/2022 football player reaction's / one shot (kurdish)