Olivia \ Pov
بەیانی لەخەو هەڵسام نزیک کاتژمێر 10:23 خولەک بوو بەهێواشی هەڵسامەوە با باسێکی خۆم بکەم... من ناوم ئۆڵیڤیا'یە تەمەنم 22 ساڵانە لەگەڵ براکەم دەژیم ناوی یان ئۆبلاك'ە تەمەنی 29 ساڵە ئێمە خەڵکی سلۆڤینیا'ین سەبارەت بە خێزانەکەمان من تەنها یەک برام هەیە و هەشت ساڵ بەر لە ئێستا باوکمان بە ڕووداوی هاتووچۆ لەدەستدا و دایکیشم هاوسەرگیری کردەوەو نە من و نە کاکیشم وویستمان لای دایکم بین دوای ئەوەی من تەمەنم بوویە 14 ساڵان ئێمە ڕۆیشتینە ئیسپانیا بەبۆنەی ئەوەی کاکم بە گۆڵپارێزی یانەی ئەتلاتیکۆ مەدرید ناسێندرا...سووپاس بۆ خوا ئێستا ئێمە زۆر دڵخۆشین..سەبارەت بە هاوڕێکانی کاکم زۆربەیان ناناسم چونکە من سەیری یاری تۆپی پێ ناکەم و هەم یاریزانەکان ناناسم چونکە سەرنجی من لەسەر خوێندنەکەمە وە ئێستا من لە زانکۆم لە بەشی فیزیا...
End\Pov
ئۆڵیڤیا ڕۆیشتە گەرماو...دوای ماوەیەک هاتە دەرەوە جلێکی ئاسوودەی لەبەر کرد و ڕۆیشتە خوارەوە
Oblak\Pov
نانی بەیانی'م ئامادە دەکرد و بیرم لای ئەوە بوو کە بۆ نیوەڕۆ چی خواردنێک ئامادە بکەم چونکە هاوڕێکانم داوەت کردبوو سەبارەت بە هاوڕێکانم کەسیان ئۆڵیڤیا'یان نەبینیووە تەنها ئەزانن خوشکێک'م هەیە...بەدەم بیرکردنەوە بووم دەنگی پەریەکەی من هات
End\Pov
ئۆڵیڤیا:"بەیانی باش کاکە جوانەکەم"
(باوەشی لێدا)ئۆبلاك:"بـــەیـــانـــیـــت باشـــتـــر شـــازادەکـــەم"
(مـــاچـــی نـــێـــوچـــاوانـــی کـــرد)ئۆڵیڤیا:"خێرە زۆر پەشۆکاو دیاری؟"
(بـــە گـــومـــانـــەوە)ئۆبلاك:"بۆ نیوەڕۆ هاوڕێکانم داوەت کردووە و نازانم چی ئامادە بکەم؟"
(بـــە نـــەزانـــیـــەوە)ئۆڵیڤیا:"ئێ کەواتا پێیان بڵێ کە چی دەخۆن؟"
(بە سەیریەوە)ئۆبلاك:"کـــچـــێ شـــوورەیـــیــــە"
(بـــە ســـەرســـوڕمـــانـــەوە)ئۆڵیڤیا:"ئێ کاکە بۆچی شوورەییە؟، بزانە چی ئەخۆن ئەویان بۆ ئامادە بکە"
(بـــە سەرسوڕمان و بێزاریەوە)
YOU ARE READING
Footballer's Reaction
RandomStarted = 4/11/2022 football player reaction's / one shot (kurdish)