(yeonjun-soobin)
güzelim🍊: yanlış durakta inmişim soobin kendimi öldürücem
yürü yürü bitmedi yol imdattttsoobin: neredesin şimdi
geliyim mi yalnız yürümegüzelim🍊: hayır hayıe geliyorum ben
çok sıcak zaten bi de seni yerden toplamayalımsoobin: duşa girersin bizde
olur mugüzelim🍊: hayatta öyle bi şey yapamam.
soobin: tüh ya
beraber girerdik😉güzelim🍊: sapık piç
uzak dur benden.
ay dur sizin evi gördüm CANIM KÖYÜM YA
lan
LAN İT HERİFsoobin: NOLDU NAPTIM
güzelim🍊: tülün perden açıkken üstünü değiştirme bi daha sakın
full hd meydandasın amk
parçalarım senisoobin: AMK
tişörtü değiştirdim sadece.
bi şey olmaz ondangüzelim🍊: aç kapıyı aç
yüz yüze konuşucaz bunu.**
"Çekil Lolly'i sevmeye geldim ben." Yeonjun çırpınsa da Soobin tutuşunu sıkılaştırdı ve güldü. Yeonjun eve girer girmez beraber Soobin'in odasına çıkmışlar, hemen ardından Soobin yatağına oturmuş ve Yeonjun'u da karşısına çekip beline sarılmıştı. Yeonjun hala ayaktaydı ve Lolly'e gitmeye çalışıyordu.
Belindeki kollar sıkılaşırken Soobin göbeğini öptü ve Yeonjun elinde olmadan kıkırdadı. "Öpme göbeğimi salak." dedi Soobin'i şakayla ittirirken. "Dur azıcık daha böyle kalalım sarılmak istiyorum."
Yeonjun gülümsedi ve elleri, karnına sarılı sevgilisinin saçlarına daldı. Soobin'in saçlarını çok seviyordu. Elinde olsa sürekli saçlarıyla oynardı. "Seni çok özledim." diye fısıldadı Soobin sesindeki huzur her şekilde belli olurken. Yeonjun yeniden gülümsedi. "Ben de seni çok özledim."
Soobin'in belini saran kolları gevşedi ve yüzünü geriye çekip aşağıdan Yeonjun'un yüzüne baktı. Yeonjun'un bakışları da ondaydı ve saçlarıyla oynayan elleri oynamayı sürdürüyordu. "Bir kere öpeyim." dedi tatlı gülümsemesiyle. Yeonjun gülümsedi ve aşağı doğru eğilerek yüzünü Soobin'e yaklaştırdı.
Dudaklarının üzerine örtülen sıcak dudaklarla gözlerini kısa bir anlığına yumarken, masumane öpücük uzamaya başladı ve tatlıca sarılan kollar belini sıkıca tutmaya başladı. Soobin'in dudakları hızlanırken Yeonjun da ona ayak uyduruyor, bir yandan da ensesindeki saçları sıkıca parmakları arasında dolaştırıyordu.
Anlık bir nefes molasıyla dudakları ayrılırken, Soobin'in bakışları altında eciş bücüş olmamaya çalışarak içten içe kıvranmaya başladı. Hızlı nefesleri birbirine karışırken bu kez Yeonjun öpen taraf oldu ve az öncekinin aksine Soobin daha sert öpmeye başladı.
Çok geçmeden belindeki eller vücudunu aşağı çekti ve Yeonjun kendini bir anda Soobin'in kucağında buldu. Bacakları ondan bağımsız iki yana açılırken kendini tam ortaladı ve rahatça otururken Soobin'i öpmeye devam etti.
Belindeki elleri hissedebiliyordu ve sanki Soobin'in parmakları en ufak bir hareketinde bile tenini cayır cayır yakıp geçiyormuş gibi hissediyordu. Gömleğinden içeri sızan parmaklar omurgasından aşağıya yavaşça inmeye başladığında kendinden beklemediği bir anda boğuk sesle inledi ve Soobin'in onu öpmeye devam ettiği sırada gerilen dudaklarından gülümsediğini anladı.