*1*

2 0 0
                                    

İyi okumalarr 🤍
(Umarım beğenirsiniz)

________________

Sabah uyanmıştım, yani uyanmış sayılmazdım. Daha yeni doğmuş bebekler gibi gözlerim birbirine kenetlenmişti. Neyseki komşum sabahın köründe şarkı açıyor, yoksa asla bu yataktan kalkamam. Okula geç kalmamak için yerimden kıpırdayıp duş almaya gitmiştim. Yıkanırken gözlerimi asla kapatmazdım, çünkü kapatırsam beni bir canavar yer diye korkuyordum. Küçüklüğümden kalma bir alışkanlık.

Ben bunları düşünürken duş alıp giysilerimi giymiştim bile. Ayakkabılarımı giyerken yan komşumla karşılaştım, onu ilk defa görüyordum. Siyah uzun saçları, dolgun dudakları, gözleri, fiziği...
Tam benim tipimdi, ama ben kızlardan hoşlanıyordum. Kız olsaydı şimdiye yanına gidip instasını almıştım.

Okula vardığımda Jisung ve Minho beni karşıladı. Evet, onlar sevgili hatta okul bittikten sonra evlenmeyi düşünüyorlar. Jisung 17 Minho ise 19 yaşında. Bende Jisung gibi 17 yaşındayım, Lise son sınıf öğrencisiyiz.
_________________

İlk ders bitmişti, ben ön sıralarda oturuyordum, Jisung ve Minho başka sınftalardı. Onların yanına gidecektim ama derste bahsedilen yeni gelecek çocuğu düşündüm. Yakın arkadaş olmayı umdum ve Minhoların yanına gittim. "Sellamm" dedim ikisine. Onlar benimle pek oralı olmadılar çünkü yanlarında başka bir tane çocuk vardı. Bir dakika, bu... BENİM YAN KOMŞUM.

Yanlarına gittim ve sesli bir şekilde "Sellamm." dedim. Onlarda bana selam verdi ama komşum olan çocuk durgun gözüküyordu. Tam ismini soracaktım yanına bir kız geldi :( . Çocukta kızla gitti, galiba sevgilisiydi. Jisunga hemen çocuğun adını sordum. Jisung "Ooo bizim civciv aşık olmuş bakıyorum." dedi bir gözünü kırparak. Bende hemen "Hayır ya çocuk yan komşum adını bilmiyorum." dedim. Minho gözünü devirerek"Hyunjin adı." "Neyse Jisungu sal da bi takılalım" dedi. "Aman bende çok meraklıyım sanki size." diyip uzaklaştım.

Ders zili çalmıştı. Sınıfa gittim, sırama oturdum. En sevindirici şey ise tek oturmamdı.
...
Hoca geldi ve yanında bir çocuk vardı.

_____________

Kelime sayısı:276

Bölüm biraz kısa oldu kb
Sizce yeni gelen çocuk kim?

Öptüm baiiyy🤍✨

Hyunlix/Yan KomşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin