7~+18

575 31 37
                                    

Fang elimi tuttu. Evin yolunu tutarken ikimizde sesimizi çıkartmadık. Fang'in evine vardığımızda kapının önünde bana döndü.

"Şimdi ah mah falan yok ağzını kapalı tutucaksın yoksa komşular duyar"
"Ne?"
"Ne ne?"
"Ben buraya kalmak için geldim"
"Ben seks için getirdim seni"
"Beni seks için mi seviyorsun?"
"Yooo"
"İyi tamam sik"
"Göğüslerin büyük mü"
"Salak erkeklerin göğüsleri büyük olur mu hiç"
"Ama goblins cavedeki adamın göğüsleri neden kadınlarınkinden büyük"
"O çünkü animedir"
"Sen nerden biliyosun"
"Bilirim ben"
"İyi iyi geç yatağa birde soyun geliyorum"

Başımı evet anlamında salladım. Fang kapıyı açıp benden önce içeri girdi bende onun peşinden girip kapıyı kapattım. Fang bana yatak odasını gösterdi. Ben yatağa geçerken oda kapıyı arkadan kapattı. Bir süre yatakta oturup etrafı izledim. Sonra tişörtümü çıkardım ve Fang'i beklemeye başladım.

Fang kapıyı açıp içeri girdi.

"E donunuda çıkarsana"
"Utanıyorum!"
"Utanma yawrum utanma"
"Tamam"
"Dur sen çıkarma ben çıkarıcam"
"Ama çavuşa bakma!"
"Neden"
"Öyle"
"İyi tamam"

Fang gülümseyip göz kırptı ve eşofmanımı yavaşça indirdi. Ardından donumuda. Ellerimde ortayı kapatmaya çalıştım. O sırada Fang'de soyunmaya başladı.

Artık ikimizde tamamen çırılçıplakdık. Fang eliyle çavuşunu tutup bana uzattı.

"Oha bune büyüklük?!"
"Bunu emiceksin"
"Evet"
"Ooo sen seviyosun galiba saksoyu"
"Hıhı"
"O zaman şimdi ama ilk önce yat yatağa"
"Tamam?"

Yatağa yattım ellerim hala ortanın üzerindeydi. Fang'de üzerime çıktı ve ellerimi ortadan çekip parmaklarını parmak aralarıma soktu. Gözlerini gözlerimden çekip göğüslerime dikti.

"Büyüklermiş. Sıkabilir miyim"
"Evet"

Hemen ellerini ellerimden çekip göğüslerimi sıkmaya başladı. Alışmalıydım doğrusu. Sevdim bu işi. Fang göğüslerimi bırakıp kalçalarıma doğru götürdü ellerini. Beni yattığım yerden kaldırdı ve kalçalarımı sıkmaya başladı. Hafiften inlemeye başladım. Kalçalarımı sıkarkende aynı zamanda boynumu öpüyordu. Sonra beni bırakıp yataktan kalktı. "Yala" dedi. Demek istediğini anladım ve "Tamamdır" dedim ve yataktan kalktım. Fang'e doğru ilerledim. Dudaklarımızı birleştirdim ve hemen ayırdım. Çavuşuyla aynı hizaya eğildim. Çavuşunu elime aldım ve ağzıma soktum. Gel git yapıyodum. Fang'de saçımı okşuyordu.

"Ah ah ah biraz daha hızlı bebeğim"

Dahada hızlandım. Yavaş yavaş sperm tadı geliyordu.

Ve Fang boşaldı. Spermleri emdim ve yok ettim.

"Lezzetliydi"
"Aferim. Geç yatağa kucaktan vericem"
"Kondom takmak yokmu?"
"Ha doğru hamile kalırsın dimi. Ama erkekler hamile kalamazki"
"Doğru kondom lazım değildir"

Yatağa geçtim ve bacaklarımı ayırdım. Fang üstüme çıktı. Beni kaldırıp kucağına aldı. Alttanda çavuşu deliğime soktu. Ben acıyı hissedince çığlık atmaya başladım-ki Fang dudaklarımızı birleştirdi. Bağırmama imkan yoktu o beni öpüyorken. O beni öperken bende o yorulmasın diye in kalk yaparak boşalmaya yardım ediyordum. Arada bir ben inliyordum. Fang'de etki yok gibiydi. Oda kalçalarımı sıkıyordu.

İn kalk yaparken sonunda rahatlama
Hissederek bağırdım. Fang'de rahatlamış gibi gözüküyorki bana sıkıca sarılmıştı.

"Çok tahatlatıcıydın yawrum"
"Ehe"

Fang beni kucağından indirmeden ayağa kalktı. Hala beni öpüyordu. Dilini dilime değdiriyordu. Kalçalarımı sıkıyordu....

İlk seksimdi bu..

Devam edecek...

NEFRET VE AŞK~Fang X EdgarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin