Herkes ameliyathanenin önünde doktorun çıkmasını bekliyordu. Kendini kahrettiği için Soobin'in annesine sakinleştirici verilmişti. Babası bir karısının yanına gidiyor bir oğlunun yanına geliyordu.
Chaewon her şey için kendini suçluyor, Kai ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Her birinin ailesi ortamı kalabalıklaştırmamak adına hastanenin kantinine inmişti, artık ameliyathanenin önünde sadece dört kişi vardı.
Kai Chaewon'a sarılmış otururken Yeonjun tek başına yerde oturuyor Gahyeon da ayakta olanları düşünüyordu. "Sizce bunu bahçede kavga ettiği çocuk yapmış olabilir mi?"
Gahyeon'un tahminiyle Chaewon kafasını kaldırıp sinirle ona bakmıştı. Gahyeon ne olduğunu anlayamasa da susması gerektiğini anlamıştı.
Kardeşinin durumunu görünce yanına çökmüştü. "Yeonjun, buraya oturma. Bak orada oturaklar var onlara otur."
Aldığı tek cevap Yeonjun'un başını olumsuzca sallaması olmuştu.
"Ama Yeonjun, üşüteceksin."
"Ya ona bir şey olursa?" Yeonjun'un yeniden gözleri dolmaya başlamıştı.
"Şşt sakin ol." Gahyeon konuşurken ikizinin saçlarını okşuyordu. "Bir şey olmayacak, Soobin çıkacak oradan. Kavga ederken görmedin mi? O çok güçlü."
"Çıkacak değil mi?"
"Çıkacak tabii! Hem daha konuşmamız gereken şeyler var."
"Özür dilerim."
"Neden özür diliyorsun çiçeğim?"
"Uzak duramadım, kendime engel olamadım." Sonlara doğru sesi incelmiş, kafasını tekrar bacaklarının arasına gömmüştü.
"Yeonjun, n'olur ağlama artık. Bak ben Soobin'e aşık falan değilim. Sen benim için her şeyden önemlisin. Onunla görüşmeniz benim için sorun değil."
"Ama bana çok kızmıştın. Gahyeon yemin ederim ben Soobin'in senden hoşlandığını bilmiyordum."
"Ben... Sana kızmıştım evet ama... Hatamı anladım. Birkaç gündür seninle konuşup özür dilemek istiyordum ama cesaretimi toplayamadım. Beni affedebilecek misin?"
Yeonjun kardeşine dayanamamış, ona sarılmıştı. İkisi de kaç gündür kendini yiyip bitirirken bu sarılma iyi gelmişti. İkizler arasında duygusal anlar yaşanırken polisler gelmişti.
"Choi Soobin davasıyla ilgili sizden bilgi almamız gerekecek. Ailesiyle konuştuk, bize birkaç gün önce eve yüzü dağılmış halde geldiğini söylediler. O olay hakkında bir fikriniz var mı?"
Polislerin gelişiyle herkes gerilmiş, Chaewon oturduğu yerde dikleşmişti. "İsterseniz ben anlatabilirim."
Ağlamaktan kısılmış sesi ve şişmiş gözleriyle polislere tüm olanları anlatmaya başlamıştı.
"... adı Kang Yeosang."
Polislerden biri anlatılan her şeyi not alırken sorguyu yapan polis Yeonjun ve Gahyeon'a dönmüştü.
"Pekala, peki neden Bay Choi'nin o saatte sizin evinizde bulunduğunu söyleyebilir misiniz? Planlı bir buluşma mıydı?"
Yeonjun burnunu çekerek ayağa kalkmış, üstünü silkelemişti. Gahyeon da onunla birlikte kalkmıştı, arkasında duruyordu.
"Planlı değildi, sanırım kız kardeşimi görmeye gelmişti."
Gahyeon hala endişeli gözlerle Yeonjun'a bakıyordu. "Yeonjun, bence Soobin senin için geldi."
Gahyeon'un ilk pişman olduğu gün kavga günüydü. O gün kavgayı görür görmez koşturarak yemekhaneye gelmişti. Soobin'in adını kaç kere bağırdığını, kaç kere ona dur dediğini kendisi bile bilmiyordu. Soobin o gün transa geçmiş gibiydi. Ta ki Yeonjun ona adıyla seslenene kadar.
Yeonjun'un seslenmesiyle Soobin girdiği transtan çıkmış öylece bakakalmıştı. Zaten Gahyeon da ondan sonra bağırmayı bırakmıştı. Evde bu konu hakkında iyice düşündüğünde araya girenin Yeonjun değil, kendisi olduğuna karar vermişti.
Bu gece Yubin ona hazırlanmasını söylerken bunu Soobin'i etkilemesi için söylemişti fakat Gahyeon'un hazırlanmasındaki tek sebep gerçekten süslü bir kız olmasıydı. Gecenin bir körü Soobin'in karşısına pijamayla ve şiş bir yüzle çıkmayı istememişti sadece.
Soobin ve Yeonjun'un gözlerindeki bakışlardan sonra ikizi yalan söylediyse bile umrunda değildi artık. İkilinin arasına girmek istemiyordu ama bir türlü cesaretini toplayıp kardeşinden özür dileyememişti.
Şimdi ise hem onun bu halini görmesiyle hem de içerideki ikizi de olabilirdi düşüncesiyle daha fazla ertelememeye karar vermişti.
"Yubin'e benim adresimi istediğini söylemiş. Ama bence senin için geldi."
Yeonjun sadece ikizine baktı. Bakışıyla minnettarlığını gösteriyordu. İkiziyse ona gülümseyerek bakıyordu.
"Doktor çıktı!"
babam gece gece tum moralimi siktigi icin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red fox ✓
Teen FictionSoobin çok hoşlandığı Gahyeon'a yazmak yerine ikizi Yeonjun'a yazar # 1 - yeonbin