Ada konseyi
Acun: Arkadaşlar biliyorsunuz ki takımlarda oluşan dengesizlik yüzünden takımlarınıza ufak bir dokunuş yapacaktık. Evet mavi takımdan bir isim ve kırmızı takımdan bir isim yer değişikliği yapacak.
(Gerilim müziği)
Acun: Ve şimdi kırmızı takımdan mavi takıma geçecek olan ismi açıklıyorum.
(Çok fazla gerilim müziği)
Acun: Kırmızı takımdan........mavi takıma..........geçecek....olan.....isim................Yağmur
(Alkış sesleri)
Acun: Şimdi mavi takımdan kırmızı takıma geçecek olan ismi açıklıyorum.
(Gerilim müziği)
Acun: Nefise.
Kırmızı takımdaki alkış sesleri mavi takıma oranla daha fazlaydı. Nefisenin takıma gelmesine çok sevindikleri apaçık ortadaydı. Fakat nefisenin yüzü gülnüyordu. Hatta gözleri şimdiden dolmuştu ve eliyle bunu gizlemeye çalışıyordu. Bu gayet normaldi. Mavi takımda çok yakın olduğu arkadaşları, güzel vakit geçirdiği dostları vardı.
Nefise kısa bir konuşma yaptıktan sonra morali bozuk bir şekilde kırmızı takımda, aleynanın yanındaki yerini aldı. Tüm gözler üstündeydi ve o bunun farkındaydı. Bundan hoşnut değildi. Burada olmak istemiyordu.
Bu duruma fazlasıyla sevinen isimlerin başında yunus emre ve Nagihan vardı. Yunus emre daha önceden nefiseyle aynı takımda bulunduğu için onu diğerlerine oranla daha çok tanıyordu. Ve ayrıca takımın ödül kazanma olasılığı arttığı için de ayrı bir sevinmişti. Nagihan nefiseyle iyi anlaşacağını düşünüyordu. Ve ayrıca nefisenin kendisini sevdiğini de gayet iyi biliyordu.
Ve aleyna. Aleyna Nefise'nin zeki ve güçlü biri olduğunu düşünüyordu. Takıma gelmesine en çok sevinen isimlerden biriydi. Nefisenin ondan nefret ettiğindense tamamen habersizdi.
Nefise, Aleyna'nın hareketlerini ve konuşma tarzını yapmacık ve samimiyetsiz buluyordu. Performansına göre özgüveninin çok fazla olduğunu düşünüyordu. Bunu daha önce söylemişti zaten. Ama aleynanın bundan haberi yoktu.
Diğer gün
Aleyna(röportaj): Açıkçası Nefise'nin takıma gelmesinin oyunlar açısından çok büyük katkı sağlayacağını düşünüyorum. Kendisi performans açısından çok önemli bir yarışmacı. Takıma gelmesi motivasyonumuzu ve enerjimizi de arttırdı. Umarım iyi anlaşırız.
OYUN ALANI
Murat oyunu sundu ve takım değiştridiği için nefiseye söz hakkı verdi.
Nefise: Açıkçası kırmızıya geçince biraz duygulandım geçen sene kırmızıydım çünkü. Anılarım depreşti. Mavi takımda da sevdiğim insanlar vardı. Ama burası bireysel bir yarışma. Kırmızı takımla da iyi anlaşacağımı düşünüyorum umarım öyle olur.
Mavi takım da nefiseyi seviyordu ve onu özleyeceklerdi. Ama biri vardı. Herkesten çok özleyen. Gitmesine en çok üzülen. Nefiseninse şimdilik bundan haberi yoktu.
______________________________________
Yaklaşık bir hafta geçmişti. Takım nefiseye alışmış fakat nefise hala takıma alışamamıştı. Nagihanla yakındı aslında. Genelde onunla ve yanından ayrılmayan ağaçkakan suratlı pınarla takılıyordu. Nagihan pınara acıdığı için onu yanına almıştı zaten. (Kendimi avutuyom susun)