4

400 15 19
                                    

Pınarın gitmesi aleyna ve nefisenin arasının eskiye göre düzelmesini sağlamıştı. Birbilerini hala sevmiyorlardı ama eskiye göre daha iyilerdi. Yarışmalarda birbirlerini destekliyor, tebrik ediyorlardı.

Aleyna son zamanlarda kendini yalnız ve tükenmiş hissediyordu. Adada yakın olduğu kimsesi kalmamıştı. Yunus emreyle aralarında soğukluk vardı. Takımın onu istemediğinin farkındaydı ve bu onu günden güne yıpratıyordu. Artık katlanılmayacak hale gelmişti.

Aleyna artık olanlara katlanamayıp adada yalnız bir yere geçip sinir krizi geçirmiş yalnız başına ağlıyordu. Tüm herşeyden bıkmıştı artık. Pınarın gitmesine hiçbirşeyi değiştirmemişti sanki. Bu aleynanın o gün oynanan erkek dokunulmazlığına çıkmamasın sebebiyet vermişti.

______________________________________

Aleynanın oyuna çıkmaması kırmız takım kızlarının büyük bir dezavantajı elinde bulundurmasına neden olmuştu. Kızlar eskisine göre daha çok oyuna çıkıyor ve haliyle yoruluyorlardı.

Oyun alanında oluşan bir talihsizlik sonucu gizem sakatlanmıştı ve durumu kritikti. Bu durumda kırmızı takımın yalnızca iki kızla mücadeleye devam etmesi gerekiyordu. Nefise ve merve. Çıktıkları her oyunda ellerinden gelen herşeyi yapıyor, takımlarının sayı kazanmasına yardımcı oluyorlardı. Çok fazla oyuna çıkmaları onları çok yoruyordu.

Nefise çok çaba sarfetmesine rağmen çıktığı oyunda kaybettiği için çok sinirlenmiş ve benchte sinirden ağlamaya başlamıştı. Çok fazla oyuna çıktığı için çok stres altındaydı ve daha fazla dayanamayıp patladı.

Nefise: KAÇ SAATTİR YARIŞIYORUZ NERDE BU KIZ YA?

Hilmicem: onu kurulma boşver sakin ol

Nefise ağlamaya devam ediyordu.

Nagihan: canı çıktı 100 tane parkura çıktı tabii haklı.

Hilmicem: sana şuan çok ihtiyacımız var düşmemen lazım. Duygularını boşalt sonra aramıza geri dön lütfen bak abin olarak söylüyorum sana.

Nagihan: sıra kadın potasına da gelicek.

Takım nefisenin moralini düzeltmesi icin elinden geleni yapıyordu. Ona ihtiyacları vardı.

Nagihan: son zamanlarda moda oldu ya yok psikolojim bozuk yok günümde değilim. Ben burda tek bacakla size moral veriyorum.

Herşeye rağmen kırmızı takım erkek dokunulmazlığını almış ve konseye rahat bir şekilde gitmişlerdi.
______________________________________

Ada konseyi

Ada konseyinde acun olan olayları öğrenmek için tüm kızlara teker teker söz vermiş ve aleyna yüzünden nefise, nagihan, hilmicemin o gün için yemek yiyemediklerini öğrenmişti.

Merve: aleyna ile önceden yakındık fakat sonradan yüzüme gülüp arkamdan farklı şeyler söylediğini öğrendim. Bana karşı bir problemi yok ama arkamdan beni eleştiriyor.

Aleyna merveye karşı kendini savunmuş, kızlardan uzak olduğunu ve konuyu uzatmak istemediğinden bahsetmişti.

Nefise: onu da anlıyorum aleyna ilgiden hoşlanan bir insan ve ilgi kesildikten sonra biraz komaya girmiş olabilir katılıyorum kenidisine. Bugün yaşadığı olayı bilmiyorum bi hastalığı varmış sanırım geçmiş olsun. Bi sinir krizi geçirmiş biz ne olduğunu anlamadık. Ama bizimle ilgili bi problemi varsa yüzümüze söyleyebilirdi toplanıp konuşabilirdik. Gizem de sakatlandı biz iki kadın kaldık onca oyuna çıktık mücadele verdik. Ben aleynanın erkeklerden intikam almaya çalıştığını düşünüyorum. Beni ilgilendirmiyo benim hakkımda istediğini söyleyebilir düşünebilir benim onu sevmediğimin de farkında o da beni sevmiyo farkındayım. Hiç sorun değil. Benim sinirlenmemin sebebi takımı o halde bırakıp gitmesi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hey Lover | ALNEFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin