4 - Освіта

31 3 0
                                    

"Чон Чонгук; спеціальний відділ правоохоронних органів" - це написано на невеликій перепустці, яка висить на склі заднього виду в машині. Техьон сидить на передньому сидінні і, напевно, сильно злякався б, якби вперше був усередині автомобіля. Проте у місті він уже побував.

Альфа сідає слідом за кермо, кидає папери про купівлю омеги назад і заводить машину, поклавши руки на кермо. На правій долоні в області великого пальця був недбало замотаний бинтом укус, який моторошно болить, чому Чон кидає злий погляд на шатена.

- Зубки у тебе гострі, - альфа наближається і пристібає молодшого ременем безпеки. — Тішить, що твоя пам'ять на місці виявилася. Знатимеш, що з тобою може статися, якщо не слухатимешся.

- Я ніколи не стану слухняним, - Техьон з усією ненавистю дивиться на брюнета, - і знищу тебе власноруч.

На обличчі альфи розпливається посмішка. Нечасто у світі зустрінеш таких сильних омег, не дарма у нього найвища категорія.

Дорога виявляється тривалою, Техьон плутається у напрямах вже після першого повороту в місті, але він точно запам'ятовує, що їхня межа будинку знаходиться на заході, куди Кім обов'язково повернеться. Дивлячись у вікно, шатен спостерігає за реальним світом. На перший погляд тут не так уже й погано, але це лише поверхове відчуття. Техьон нічого не знає.

Коли машина зупиняється біля висотної будівлі, альфа виходить першим, випускаючи на вулицю хлопчика. Техьон одразу відчуває порив вітру та самотності у цьому великому місті. Всі люди, яких вони зустрічають по дорозі до квартири, дивляться на шатена з цікавістю, ніби вперше людину бачать, як думає Кім. Насправді їхні почуття далекі від простої цікавості.

Двері відчиняються за допомогою пароля з шести цифр, на поверсі досить тихо, і Техьону не вдається побачити жодного сусіда, але він помічає запасний вихід наприкінці коридору, напевно з пожежними сходами — ця інформація стане в нагоді. Квартира виявляється напрочуд великою, тому що вітальня, яка є головним своєрідним "коридором", що з'єднує всі інші кімнати, знаходиться посередині. Від неї сходами вгору ведуть спальні кімнати, праворуч ванна, ліворуч кухня. Кожна окрема кімната більша за залу в омежому будинку, в якій звик їсти Техьон.

- Дозволь тобі розповісти про реальність, - Чонгук кидає шкіряну куртку на стілець і знімає з пояса пістолет. — У цьому світі крім альф та омег є бети, якими, до речі, є ваші вчителі; їх найбільше у суспільстві. Але річ у тому, що омег стало катастрофічно мало. Тому, якщо народжується омега, її відправляють у такі місця, де я тебе купив.

Капкан надійWhere stories live. Discover now