Омега вже другу годину сидить біля вікна в коридорі психіатричної лікарні, у нього німіють ноги, через що він змушений міняти позу, а чудовий ранковий настрій розчиняється з кожною наступною хвилиною.
Чонгук не приходить.
Техьон не пам'ятає свого минулого, в пам'яті щось відчайдушно шкребеться, проситься випустити, прийняти дійсність, в якій він був викрадений, пробув у підвалі кілька місяців і врятований головою особливого відділу Чон Чонгуком. Бентежило лише власну присутність у психіатричній лікарні, але омега думає, що це через його спробу самогубства та психічного розладу. До нього тут ставляться не як до інших — Кім відчуває на собі постійні погляди, не кажучи про те, як часто його питають про пам'ять, ніби він має знати щось важливе.
Чонгук теж питав. Ти пам'ятаєш щось про опір? Техьон гадки не має, що це взагалі, але на тих фотографіях, що йому показував альфа, була така ж фіолетова пружинка, як у нього на зап'ясті. Можливо, Кім був якось пов'язаний із опором.
- А мене ти пам'ятаєш?
- Ти мій рятівник? Ти витягнув мене з підвалу, я пам'ятаю тебе.
— Я тебе не рятував.
Чому він так сказав? Пам'ять Техьона точно відтворює той момент, коли Чонгук відчинив двері, світло зовні проникло всередину, підняло його на руки і витягло. З одного боку, Кім не хоче нічого згадувати, зараз його все влаштовує, людина, що до нього приходить, місце, в якому йому забезпечена безпека, з іншого — у нього за стінами цієї лікарні, виявляється, є друзі. Вони довіри не викликають, один із них взагалі накричав, через що паніка взяла своє, почала відгороджувати його від спогадів.
Але... хто такий Хіріко?
- Зроби бум.
Техьон повертається до пацієнта, що стояв за метр від нього, опускає погляд на лікарняні капці, що зношуються від часу перебування його тут, і про всяк випадок обертається, щоб зрозуміти, що це було адресовано саме йому.
— Я... не вмію, — знизує плечима омега.
Пацієнт тягне куточки губ донизу, показує своє прикрість, але розгортається і більше не пристає. Кіму іноді моторошно перебувати тут, йому пацієнти дивні речі кажуть, деякі співають ту саму пісню, дивлячись на нього, інші взагалі називають його Ві. Можливо, йому дали прізвисько, як тому, хто входить до кола душевнохворих? Тоді чому ніхто до нього не підходить? Навіть названі вчорашні друзі не приходять, один Чонгук... якийсь десь затримується.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Капкан надій
Fiksi PenggemarДіти-омеги завжди жили щасливо. Їм було надано багато можливостей, їх любили, обожнювали, обожнювали, і вони розуміли свою значущість, думаючи, що омеги - посідають найвище місце у суспільстві. Але як вони помилялися... Ніхто не підозрював, що твори...