balazskicks bemutatkozik

164 8 4
                                    

Egyik szombati reggelen egy halk beszédre ébredtem, ami lentről jött. Annyira nem érdekelt, így elkászkálódtam a fürdőszobába, belenéztem a tükörbe és a hajam nagy-nagy kócban állt. Megpróbáltam kifésülni több-kevés sikerrel a hosszú és hullámos világosbarna hajam miközben szemeztem magammal. Mindig is mondták, hogy gyönyörű kék szemem van, de szerintem semmi különleges nincs benne. Miután kész lettem a mosdóban, felvettem egy szürke farmert és egy oversized fehér graphic teet. Ezek után lementem a földszintre de a beszélgetés egyre hangosabb lett. Leértem, és megláttam Balázst, tudjátok, aki a rugós.
Mindketten rámnéztek, én pedig picit megilletődötten álltam ott, mint egy fadarab.
- Y/N, mondanám, hogy jó reggelt, de neked nem lesz az... - kezdte a bíztató beszédet apám, és ötletem se volt mire gondolhatott. Hisz gondoltam azért van Balázsrugások a házunkban hogy átbeszéljék a 2okos elrablását.
Apámra nagy hatást tett Ice hiánya, sose láttam még így.
- Sajnálom, hogy most kell megtudnod, de tudod... - kicsit nehezen és lassan beszélt, mintha nem találná a megfelelő módot, hogy elmondja mit akar - így, hogy Icék el lettek rabolva, egyszerűen... nem érzem jól magam mentálisan, mintha kitéptek volna belőlem egy darabot, ezért... - sóhajtott egy nagyot és csak azután folytatta - ne vedd magadra, de Te ezt az űrt nem tudod betölteni, így felkerestem nagy nehezen az elrablójukat, a fiatalembert, és megbeszéltük, hogy kicserélünk téged Icékra - nézett rám üres tekintettel apám de nem sokáig, mert a szemkontaktust se bírta velem. Hirtelen azt se tudtam hol vagyok, úgy meglepődtem és lesokkolódtam. A szemembe elkezdtek gyűlni a könnyek, és legszívesebnen eltűntem volna innen. Ránéztem apámra, ha még egyáltalán hívhatom őt így ezek után, és mintha láttam volna utólag rajta egy kis szomorúságot, de csak egy lehelletnyit lehetett rajta látni. Azt hittem több lesz, hát ez van.
- Ne sírj, nincs okod rá, jobb lesz neked a Balázsrugásoknál, ő jobban fog veled bánni, mint én - arcáról érzelmet nem tudtam levonni, de ez azért eléggé felcseszett amit mondott. És én még apámnak hívtam 16 évig...
Ránéztem ezek után Balázsra, aki csak bíztatóan mosolygott rám.
- Menj fel, pakolj össze - szólalt meg a srác a napon először. Meglepően kedves, nyugodt hangja volt. Bár "apám" szavai után màr bármi kedvesnek hangzik. Hallgattám rá, és halkan szipogva, lassan felsétáltam a szobámba, bementem és még utoljára körülnéztem. Itt nőttem fel, és most így hirtelen itt kell hagynom több évnyi emléket. Az itt hagyott emlékeim nagy része boldog, ami furcsán hangozhat, viszont ezek az emlékek anyával vannak. Anya még 2
évvel ezelőtt hunyt el egy autóbalesetben, mert egy ittas sofőr nekiment. Csoda, hogy tudok nélküle élni, hisz ő volt a mindenem. Nagyon lassan pakoltam, hogy még tovább hassanak az itt töltött emlékek. Semmiért se tudnám itt hagyni ezt a szobát, és mégis, most hirtelen csak így itt kell hagynom!
Lehordtam a cuccaimat, és Balázs segített őket kivinni. A házam -vagyis a volt házam előtt- 3 db fekete Mercedes -Benz E400 4Matic 9G-Trohic volt. És hogyan tudom ezt megmondani? Hát, ez onnan adódik, hogy én nem olyan vagyok, mint a többi lány. Én kicsiként Iceval kocsikáztam, és valamiért ez a példány megmaradt a fejemben. A kocsik előtt még állt 1-1 fekete öltönyös izmos nagy bivaly ember.
- Ők a budyguardjaim, és mostmár a tied is - adta oda az egyik nagy táskámat a csávónak, aki bepakolt az autóba, és a másik is elkezdte pakolni a cuccaimat. Balázskicks kinyitotta nekem az anyósülésnél levő ajtót, én pedig még egy pillantást véve volt otthonomra, beszálltam az autóba. Az a baj, hogyha megpróbálnék elmenekülni, valamelyik bodyguardja úgy is utánam rohanna, így felesleges próbálkoznom az elszökkéssel. De mégis hova menekülhetnék? Apám eladott, bátyám meg éppen valahol fogságban van. Bár, ha Ice így boldog lesz, akkor nekem az már bőven elég.
Balázs is beszált a sofőr ülésre és rám mosolygot.
-Ne aggódj nem foglak bántani- nem akartam ránézni, de ő kezével megfogta az állam és maga felé fordított.
-Soha se bántanálak- Nézett mélyen a szemeimbe. Próbáltam mosolyogni, de mindezek után nem tudtam rávenni magam, így csak bólintottam egyet. Elindultunk. Néztem ki az ablakomon és csak apám szavai jártak a fejemben  "Te ezt az űrt nem tudod betölteni". Hogy tudott ilyet a szemembe mondani? Amióta anya elment minden más, apa megváltozott. Többet veszekszünk, kevesebbet találkozunk a családtagjainkal. Minden jó volt régen, egy álomcsalád voltunk. Hétvégéket együtt töltöttük, utazgattunk, elmentünk éttermekbe, vásárolni. Persze egy perc alatt megváltozott minden.
Gondolataimat megzavarta Balázs amikor egyszercsak bekapcsolta a rádiót. Szerencsére olyan zene ment ami tökéletes volt erre az utazásra, nem más mint a Karma nevű zene Jojo Siwa-tól. Annyira szeretem ezt a számot, és gondolom Bazsi is mivel full hangerőre rakta és elkezdte énekelni. Kívülről tudta az egész szöveget. Ez egy mosolyt csalt az arcomra, mert sohase gondoltam volna, hogy ő is ilyen zenét hallgat.
Ha egyedül lettem volna például a szobámban akkor biztosan ordítottam volna a szöveget, de ebben a helyzetben nem mertem. Voltam már korábban Balázzsal kettesben de ez mintha más lenne. Kiskorunk óta ismerjük egymást, mert Dáviddal és Mátéval jóba van, és így lettünk egy baráti kör. A 2okos csatorna miatt voltak kisebb vitáik, így ritkábban találkoztak, és enemyk lettek.
Nem tudtam tovább elmélkedni mert Balázs éneklése megzavart, túl hangos és viszonylag hamis volt. Nem szóltam neki, hogy hagyja abba hisz vannak nagyobb problémáim, mint például hogy éppen eladott az apám. Egyébként kicsit félek majd a Balázsrugással levő együttéléssel, mert sose beszéltünk túl sokat egymással, csak ugye Ice miatt ismerem szóval nem vagyunk rosszba.
Elhalkult Balázs mivel vége volt a számnak, abbahagyta az éneklést és nagy örömömre ment tovább a Rizzrádió. Nem rossz számok de nem a kedvenceim. Hirtelen abbamaradt a zene és megszólalt egy csengőhang szerű. Ránéztem az autó kijelzőjére és ezt olvastam le:
"SkibidiBoss69!😈🙀🫣🤤"
Bazsi kicsit elvörösödött és felvette a hívást.
-Igen főnök? Most nem alkalmas, más dolgom van.- váltott egyszercsak komolyabb hangra. Főnök? Milyen főnök? Ő a bolt tulajdonosa...

Vétkes Szerelem (balazskicks x reader)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon