Chapter 2: Hirtelen Fordulat

9 1 1
                                    

FIGYELEM!

! EGYESEK RÉSZÉRE FELKAVARÓ          DOLGOK FOGNAK TÖRTÉNNI EBBE A RÉSZBE AKI NEM BÍRJA AZ ILYET[ VEREKEDÉS, ERŐSZAK, SEBEK PONTOS LEÍRÁSA] KÉREM NE OLVASSA TOVÁBB !

Én nem gondoltam volna, hogy apa képes erre. Éppen nagy vita közben voltunk mikor elege lett belőlem és ezt tette.

Apa: ELEGEM VAN BELŐLED. NEM ÉRTEM MINEK FOGADTUNK ÖRÖKBE. MINDANNYIAN UTÁLUNK ÉS SZÉTSZEDTED AZ EGÉSZ CSALÁDUNKAT.

Lily:Ne aggódj Frank[ nevelő apám igazi neve] az érzésetek irántam visszahatólag kölcsönös. Csak annyi különbség, hogy én nem utállak titeket hanem gyűlöllek teljes szívemből mindannyiótokat. De főleg azt a csitri lányodat. Meg persze téged.

Apa: HOGY MERT ILYET MONDANI? AZ ÉN LÁNYOM TÖKÉLETES ÉS MIVEL TE NEM VAGY A LÁNYOM HANEM CSAK EGY UTOLSÓ SENKI EZÉRT TE A TÖKÉLETESNEK AZ ELLENTÉTE VAGY.

Lily: Na látod Frank pont ez a baj. Te nem, hogy tökéletes nem vagy de még egy buta ostoba ember is vagy mellé. Látod ebbe legalább hasonlítotok Niky-vel.
-mondja miközben szigorúan Frank szemébe néz aki egyre vörösebb a dühtől

Apa: NA IDE FIGYELJ TE UTOLSÓ LIBA
-mondja miközben nagy léptekkel odamegy Lily-hez és teljes erőből levág neki egy pofont

*Frank megütötte Lily-t aki azzal a lendülettel a földre került és elájult. Lily-nek a jobb oldali arcán [ahol Frank megütötte] egy óriás piros folt keletkezett ami szinte rögtön átváltott lilába. Lily feküdt a földön amikor meglátták hogy Lily nincs eszméleténél.

Anya: ÚRISTEN LILY!
-kiáltotta sírva
Anya: TE ŐRÜLT, SENKI NEM MONDTA, HOGY VERD MEG CSAK AZT MONDTA A FŐNÖK, HO-
-itt Frank félbeszakította Bea-t és a torkánál fogva a falhoz nyomta

Frank: Most azonnal befogod a szádat mert ha meg mersz szólalni úgy fogsz járni mint Lily de hozzád nem is biztos, hogy fogok hívni mentőt. Na most takarodj fel a lányodhoz és mond meg neki, hogy elmegyünk egy esti sétára. De ha egy szót is mersz neki mondani a főnökről vagy erről az egészről tudod mi fog történni. Megértetted?

Bea: I-igen, de kérlek elengeded a torkom m-mert már alig k-kapok levegőt.
-mondja levegőért küszködve

- Frank elengedi Bea-t

Bea: (mély lélegzetet vesz) Köszönöm.

Frank: Na és most tünés. Bent várlak a kocsiba.

*Frank-ék bemenetek a kórházba ahol hamar sorra kerülnek Lily-vel. Frank azt hazudja az orvosoknak, hogy Lily leesett az ágyról és nagyon beütötte magát. Szerencsére Lily-nek nem lett komoly gondja.

Ezek után rá kellett jönnöm, hogy ez nem az utolsó alkalom amikor ez megtörtént. Azóta az eset óta 2 év telt el. Abba a két évben egyszer sem mentem el otthonról minimum egy lila folt nélkül. Ebbe a 2 évben egy jó dolog történt velem. Lett egy legjobb barátnőm. Caroline. Caroline ugyan olyan lázadó mint én. Vissza beszél a szüleinek és őt is verik. Mostmár egyiküket sem érdekli inkább viccet csinálunk belőle és számolgatjuk kinek van több lila foltja és sebe. Igen ez lehet, hogy egyeseknek beteg de ilyen ha valakiből ennyire kiölik a lelket. Caroline-al kitaláltunk valamit. Elegünk van. Úgyhogy 3 nap múlva elszökünk. Meg is van a terv. Mindketten kiszökünk a házból és találkozunk a parkba. A parktól nem messze vagy egy elhagyatott kis üzlet. Caroline-nak ott van egy nagy bandája. Na ott fogunk lakni. De ott nem maradhatunk sokáig úgyhogy majd kitalálunk valamit. Holnap megyek 10-re oda. Megszökök a suliból és húzok oda.

9:16

Megzörren a telefonom
-SMS-ed érkezett tőle: Caroline
Csa lily figyu az van hogy  30ra kene oda jonnod a parkba ugyhogy induljael na csa

Amint megláttam a az üzenetet rögtön kifutottam a tanárhoz és kértem, hogy engedjen ki wc-re. A tanár szerencsére kiengedett nagy nehezen úgyhogy egy 5 perces késéssel odaértem a sikátorba. Amint oda értem láttam, hogy ez egy kemény menet lesz de még kell csinálnom mert be kell bizonyítanom Caroline-nak, hogy nem vagyok egy félős nyuszi. Beléptem és köszöntem.

Lily: Sziasztok!

Caroline: Szia Lily! Végre itt. Gyere ülj le mellém. Bemutatlak a csapatnak. Szóval kedves mindenki. Ő itt Lily. Lily egy vagány csaj csak néha egy félős nyuszi.
-mindenki nevet
De szerintem tudunk vele valamit kezdeni.
Na itt vannak a csapattagok.

Charoline: Ő itt Beni. A jobb kezem.

Charoline: Ő pedig Sharlott.

Charoline: Ő Cloe. A gyógyszerészünk.

Lily: Gyógyszerész?
-kérdezem kuncogva

Charlott: Igen, gyógyszerész.

Lily: Minek neked gyógyszerész?

Charoline: Majd megtudod.
-vet rám egy huncut mosolyt

Charoline: Végül de nem utolsó sorban pedig Charli. A tetoválónk. Igaz, hogy nincs semmilyen szakmája hanem csak úgy varrogat de nekünk teljesen jó lesz.

Lily: Tetováló?
-kérdezem félve

Charoline: Igen, de gyere elmagyarázom. Cloe hozz neki egy pohár vizet.

Cloe: Tessék Lily itt a víz.

Lily: Köszi Cloe!

Charoline: Na szóval az a helyzet, hogy mi minden csapattagnak csinálunk egy tetkót.

Ekkor belekortyoltam a pohár vízbe. Nem kellett volna. Sőt Caroline-al se kellett volna barátkozni. De már késő.

Charoline: Cloe pedig azért kell mert minden csapattagot elkábítja altatóval, hogy azok ne sikítozzanak mikor rájuk tetoválunk és amikor fel kelnek a mi oldalunkon fognak állni és azt fogják csinálni amit mondok. De szerencsére veled nem volt nehéz dolgom ugyanis te magadtól voltál olyan hülye, hogy bele mentél. Jó éjt találkozunk 1 óra múlva.
-ebbe a pillanatba leborultam a székről a mellettem lévő ágyra

Charlotte: Jó reggelt. Jót aludtál?

Lily: Sziasztok. Ó Charoline jó, hogy itt vagy. Kérdezni akartam, hogy akkor ugye megszökünk otthonról holnap után igaz?

Charoline: Igen persze.
Na de most menj pakolj össze mert a családod nincs most otthon. Ha meg haza érnek akkor mond nekik, hogy azért nem voltál suliba mert elájultál a wc-be és amikor fel keltél nem tudtad, hogy hol vagy és gyorsan eljöttél hozzám.

Lily: Oké! Megyek. Császtok.

Otthon mikor haza értem valóban nem volt senki úgyhogy gyorsan összepakoltam elrejtettem a szekrénybe és vártam, hogy anyáék haza érjenek.
-kulcs zörgés

A lépcsőn hallom a lépteket. Anya egyszer csak beront a szobába és lever egy kurva nagy pofont.

Anya: HOL A FRANCBA VOLTÁL! MAYA TANÁRNŐ HÍVOTT, HOGY KIKÉRETSZKETTÉL MOSDÓBA ÉS ELTŰNTÉL. NIKY CIPELTE A KICSESZETT TÁSKÁDAT IDÁIG.

Lily: Elájultam a mosdóba és mikor felkeltem nem tudtam hol vagyok úgyhogy gyorsan átmentem Caroline-hoz.

Anya: TUDOD EZT KI HISZI EL. EGY HÉTIG NEM MÉSZ SEHOVA. SZOBAFOGSÁG TE KIS CSITRI.

Nem is foglalkoztam vele. Ez nálunk mindennapi. Attól izgultam, hogy észre veszi e a bordámra felvart kobra kígyót ami Charoline bandájának a jelképe. Szerencsére nem látta meg. De eljött a nap amikor kiszökünk

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Boldogságért PokolWhere stories live. Discover now