Les byl tajemný a tichý. Listy šuměly a slunce právě začalo zapadat. Zaklekl jsem do mokré hlíny. Stopy od koní byly ještě čerstvé, tak asi hodinu staré. Sakra. Naše družina přijela pozdě. Od Phillipa jsem měl nahlášeno, že tu máme být za soumraku. Nejhorší selhání špeha je, když se nepovede nejdůležitější věc ve vašem životě.
„Cairone je to v háji. Eran je pryč," potichu promluvil můj vychovatel Felix. Stál se skupinou mých mužů jen pár metrů ode mne. Zadíval jsem se mu do očí a viděl v nich soustrast a pochopení.
„Jděte rozdělat oheň a postavit stany, " zavelel jsem.
„Dobře se vyspěte. Zítra za svítání odjíždíme. Teď už je nedoženeme."
Díval jsem se, jak moji muži plní mé rozkazy. Všechny jsem je odsoudil ke zkáze. Až se král dozví, že jsem nechal Erana proklouznout mi mezi prsty, půjdou k zemi se mnou. Pro tento moment jsem cvičil celý život a všechno vniveč. Najednou jsem ucítil na svém rameni něčí ruku. Otočil jsem se a uviděl Felixe.
„Cairone, ještě nevěš hlavu. Ještě není všechno ztraceno. Vím, že tě to rmoutí a, že pro tyhle chlapy uděláš všechno, ale i ty bys měl jít spát. Zítra tě všichni budeme potřebovat v plné síle," přitáhl mne Felix do pevného objetí. On vždycky věděl, co jsem v danou chvíli potřeboval.
„Děkuji, Felixi. Už jdu spát," pomalu jsem se odtáhl z objetí. Felix mne poplácal po ruce a šel zpět do tábora. Spát se mi ještě nechtělo a bez plánu na zítřek bych ani neusnul. Posadil jsem se na nedalekou kládu. Vím jedno, Eran mi neunikne ani kdyby mne to mělo stát život.
⋆˖⁺‧₊☾◯☽₊‧⁺˖⋆
Ahoj!
Doufám, že si ti příběh líbil. Pokud ano dej prosím odběr nebo hvězdičku.
A jestli umíš anglicky, rozklikni můj profil a tam toho najdeš víc!
Pokud máš nějaké nápady o které by jsi si rád/a přečetl/a ---} šup s nimi do komentářů.
Hezké čtení!
B.
ČTEŠ
Krátké České Fantasy Příběhy
Short StoryAhoj, Tohle je kolekce mých český fantasy příběhů. Často to jsou slohy, které odevzdávám do školy, ale vám vybírám ty nejlepší:) Prosím dejte odběr a hvězdičku! PS. Pokud umíš anglicky klikni na můj profil a přečti si více mé práce B. :)