Youshi, yeni hayatını kimseye belli etmiyor, eskisi gibi duruyordu. Öğlen arası gelmişti. Youshi tuvalette kabin sırası bekliyordu. Birden bir ses ona "İlk avın o kabinde!"dedi. Youshi, içgüdüsel olarak bu isteği kabul etti. Kızın ismi Ahoi'ydi. Ahoi, okulun hem en gıcık, en aptal ve en görgüsüz kızıydı. Kimse onu çok sevmezdi. Arkadaşı 1 taneydi oda okuldan gitmişti. Kızın kabinden çıkmasını beklemedi ve kapıya vurdu " Çık Ahoi! Hadi artık!"dedi Youshi. Ahoi irkilerek " Hayır!"dedi. Youshi " Mızmızlanma! Zamanının gelmesi benim sucum değil!"dedi. Kabının önünde duran Youshi'nin yüzüne Ahoi kapıyı sertçe çarpıp koşmaya başladı. Peşinden Youshi koşuyordu. Ahoi merdivenlerin başında durdu, kafasını çevirdi ve Youshi'nin yakınlaştığını gördü. Korkusundan merdivenleri 5 basamak atlayarak gidiyordu. Fakat Youshi o basamaklara deymeden ona yaklaştı. Youshi sol bacağı önde, dizi öne çıkık, sağ ayağı arkada Ahoi'nin üstüne atladı. Ahoi, merdivenlerden düştü ve müdür odasına kadar yuvarlandı. Bacağı kırılmıştı. Youshi ona yumruk attı ve Ahoi bayildi. Bir yumruk daha attı ve Ahoi artık hayatta değildi. Onu tertemiz yaptı. Beyaz bir kıyafet giydirip, yanına aldı. Meishin'in yanına geldi ve Ahoi'yi Meshin'e teslim etti. Meishin kararı verdi ve onu affetmedi. Ahoi, cezalandırıldı. Youshi yeni olmasına rağmen işini iyi yapmıştı. Meishin doğru adayı seçtiğini biliyordu. Onunla gurur duyuyordu. Artık ona yeni bir güç vermeliydi. Ödülü "Ruhani olmak" oldu. Yeni gücü ile Güz Balosu'nda neler olacağını yine zaman belirler. Zaman Tanrıçası olan Vohyun, yönetimi doğru yapıyordu. Bu diyarda herseyin bir Tanrıçası vardi. Daha neler olacağını Vohyun gösterir.