Basın Toplantısı

130 4 0
                                    

Tuğçe'yi aradım.
- Ne yüzle benim tasarımımı çalıp televizyonda numaralar yapıyorsun?
- Eh, bende modaya merak saldım. İyi bir başlangıç yapayım dedim. Hahaha o basın toplantısında ne yapabileceksen...
ÇATT DIITTT...
Sinirden telefonu yüzüne kapattım. Yarına kadar çok iyi kanıtlar bulmam gerek. Yoksa rezil olurum. Hemen gizli ajanım Nihal' i aradım. Tabiiki gizli ajan değil. Ama tüm dedikoduları bana iletir.
- Nihal'cığım senden bir şey isteyeceğim. Acaba bana Tuğçe' nin benden çaldığı tasarımın çizimini bulabilirmisin?
- Ah, canım tabii Tuğçe'ye bir misafirliğe gider bulurum. Haahha e peki karşılığında ne olacak?
- Sen bir hallet sonrasına bakarız yalnız bugüne bulur musun?
- Ödülüm güzel olmazsa neden olmasın artık kapatmam gerek başlayım şu göreve hadi bybyyyy...
Şu kadınla muhattap olmaya sinir oluyorum ama yapacak bir şeyim yok.
Ertesi gün...
Alarmımla beraber kapı zilide çalıyordu. Hemen koşup kapıya baktım. Gelen Nihal' di.
- Hadi değiş tokuş yapalım
Bana bir dosya verdi bende o na bir zarf
- Hadi ben kaçtım. İyi şanslar şekerim.
- Sağol canım Byby.
Basın toplantısına gittiğimde tüm akababalar oradaydı.
- Hoşgeldiniz, bugün size tüm kanıtları göstereceğim. Öncelikle projeksiyona bakın benim tasarımım.
Sayfa değişti.
- Şimdide aynı tasarımın bilgisayarda kopyalanmış hali. Tuğçeninki...
Tuğçe atıldı :
- Belki bu seninkiydi. Hah.
- Projeksiyon aşağıya kaydı. Altında Tuğçe Özdoğan yazıyordu.
Tuğçe kalakaldı.
- İkinci, Şu ses kaydını dinleyin. Tuğçe konseyden sonra otele gittiğinde güvenlik kamerası her şeyi çekmiş.
Bir görüntü açıldı. Tuğçe odasında bir kadınla konuşuyordu.
- Bu tasarımı çaldığımı kimse farketmeyecek. Böylece o Mira rezil olacak. Hahahha.
Görüntüyü kapattım herkes beni alkışlıyordu. Tuğçe ağlayarak çıktı. İlk işim çalışanlarımı değiştirmek olacak. Hemen beni satmışlarken şimdi ıslık çalıyorlardı.

Moda TasarımcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin