Kaç gündür yazmıyodum özür dilerim, bu arada bayramınız mübarek olsunn, kac lira topladınızz? ben 600 topladım♥︎
Okul çıkışı olmuştu, çantamı sağ omzuma takıp rosé ile okul koridorunda yürümeye başlamıştık.
Rosé ile vedalaşıp ingilizce ögretmenimin yani, Jennie'nin odasını bulmaya gittim. Bulana kadar tüm herkes okuldan çıkmıştı. En sonunda odayı buldum, kapının önüne geldim ve derin bir nefes aldım. Ellerimi yumruk yapıp, kapıya doğru vuracakken kapı açıldı benim elim havada kalmıştı.
"Sonunda geldin, geç içeri."
İçeri geçtim odaya bir göz attım. Iki tane siyah tekli koltuk, masa, kitaplık ve küçük bir buzdolabı vardı. İki koltuktan birisine oturup çantamı omuzumdan aldım yanıma koydum. Jen ise arkamdan kendi masasına gitmiş, oturmuştu. Bende o sırada ellerimi saçıma götürüp saçımı düzelttim. Jennie'ye baktım derin bir iç çektim.
"Evet?" diyebilmiştim. Ellerimi ayaklarıma koyup bekledim. Jen ellerini masaya koyup biraz yaklaştı.
"Derste neden huzursuzluk çıkarıyorsun lisa?" Ben hep böyle biriydim. Jennie'ye ciddi bir bakış attım. "Ben hep böyle biriyim." diyebildim.
Jennie derin bir nefes verip elini masaya vurdu. "Lisa, ben sizin dersinize girdiğimde ne demiştim hatırlıyor musun?" Deyip ayağa kalkmıştı. Ben önüme dönmüştüm. Omzumda bir el hissetmiştim irkilerek kafamı arkaya çevirdim. Jennie ellerini benim omzumda getiriyordu. "Hatırlamıyor musun lisa?" sesi ürkütücü, alaylı bir şekilde geliyordu.
Jen önüme gelmiş, önümde diz çökmüştü. Okul gömleğimdeki kavaratı ellerine dolayıp sert bir şekilde kendine doğru çekmişti. Bende ona doğru gitmiştim, nefeslerimiz bir birine değmeye başlamıştı, Benim kalbim ise hızlı hızlı atmaya başlamıştı. "Lisa? cevap vermiyecek misin? yoksa ben kendi bildiğimi yaparım." Yine cevap verememiştim.
Jen daha sert bir şekilde kavramıştı kavaratımı. "O zaman ben kendi bildiğimi yaparım..." kavaratımı serbest bırakıp ayağa kalkmıştı.
Titrek bir nefes vermiştim karşımdaki koltuğa oturmuştu. "Ayağa kalk." Ayağa kalktım, "Bana yaklaş," yaklaşmaya başladım. Yüzünde alaylı bir bakış vardı ve beni süzüp, sırıtmıştı. Jen ne yapmaya çalışıyordu?
🎀
Bende şöyle bir takıntı var, aklımda hep başka fic var o fici yapıyorum sonra başka aklıma geliyor böyle çok fic yazmış oluyom, her neyse tekrardan bayramınız mübarek olsunn♥︎♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher Pet - JenLisa Gp
FanfictionEvet ingilizce ögretmenime aşıktım, geldiği ilk günde ona tutuldum. Kendisi taş gibi hatundu, sexy, her gün şık giyinirdi. Ayrıcada bekardı, aşık olmak elde değil! ⚠️ Küfür ve aşırı derecede smut içerir! Gp⚠️ #17 Lesbian