1

30K 44 2
                                    

Di pertengahan tingkatan satu, aku dah ibu terpaksa pindah keluar dari rumah ayah. Bukan ayah tak nak menjaga aku, tapi ayah sibuk berkerja. Ayah memang tidak suka aku ikut ibu sebab ibu ku penagih takutnya nanti aku terikut perangai ibu.kerana dadah lah punca penceraian ibu ayah aku.kami berpindah ke rumah pak cik yus, abang kandung ibu.walaupun kami duduk rumah pakcik yus, segala perbelanjaan ku di tnggung ayah namun tidak melalui ibu, wang perbelanjaan ku akan di salur ke akaun bank pakcik yus..
Dari situ lah bermulanya kisah ini.
   Petang balik sekolah aku lihat ibu sudah tidak betul rasanya over dose.
Bukan sekali dua begitu.. Hampir setiap hari. Aku sendiri tidak tahu dari mana dia dapat duit untuk beli benda haram tu.kebetulan hari tu pakcik yus cuti.aku masuk terus ke bilik,aku tak nak tegur pun ibu sebab aku masih marah kat dia di atas percerain mereka. Masa tu aku belum tahu lagi yang pakcik yus ada kat bilik dia.aku capai tuala terus gerak ke bilik mandi,panas sanggat hari tu.
Lepas mandi aku hanya berkemban berjalan menuju bilik.sampai di ruang tamu,kebetulan pakcik yus keluar bilik.

"eh.. Dah balik rupanye"
"tadi dah sampai"
"yeke.. Tak perasan pulak pakcik"

Aku masuk bilik nak tutup pintu,dia pula menahan daun pintu dari tertutup. Aku pandang dia,relex je dia melngkah masuk.dia capai lembut tangan aku terus dia berjalan menuju katil,aku pun ikut je langkah di.bodo juga aku masa tu.,kenapa tak lari.
Kat sana kedua tangan dia pegang bahu ku, pandangan dia tepat ke wajah.dia buat begitu aku malu, aku tunduk. Bila aku tunduk nampak la batang dia mengeras menongkat seluar pendek yang di pakai.aku dah dapat agak apa yang dia nak tapi aku tak lari sebab aku pun nak. Dia tekan lembut bahu isyarat suruh duduk,aku pun duduk sambil dia kata..

"baring"

Aku pun patuh, siap membetulkan kedudukan badan aku supaya kaki aku tak berjuntai ke bawah. Aku pandang dan tunggu dia bagi arahan. Hanya tuhan je tahu perasaan aku ketika itu, jantung berdegup kencang nafsu mula menguasai.
Fuhh... Batang dia,jauh lebih besar dari batang bf aku.siap dah dia berbogel, tuala aku pula dileraikan.
Bila dia dah naik atas tubuh aku.. Makin berdebar aku jadinya, tidak sabar ingin menikmati.
Zruupp... Terbenam habis batang keras ke lubang pukek ku.ermmm...aku mendesah kecil menerima kehadirannya,automatik pukek mengemut batang butuh pakcik yus.mungkin dia sedar yang aku mengemut terus dia pandang aku lalu senyum.aku balas senyumannya terus aku bepaut pada lengan pakcik yus.aku mendesah kecil bila dia mula mengepam lubang pukek,pakcik yus pula leka memerhati batang butuh keluar masuk.dia pandang aku lagi dia kata.

"cantik"

Aku senyum je.. Dia balas,terus dia toleh ke arah pintu baru aku perasan yang pintu tak tertutup.ibu seolah olah memerhati kami, tapi aku yakin dia sedang hayal lagi pun nafsu sudah menguasi aku,aku dah tak peduli.

"biar lah dia"

Aku tak jawab,aku cuma angguk sambil menggigit bibir bawah menahan kesedapan.

"kuat.. "

Kata ku tanpa sedar.

"sedap? "
"sedap"

Balas ku singkat.. Punggung aku tak yah cakap lah,.terangkat angkat je membantu butuh pakcik yus untuk meneroka lebih dalam.beberapa saat selepas itu aku kejang,perut bergeger.

"Eemmm.. Aaahhh"

Tandanya aku dah sampai, tangan aku terlepas dari memaut lengan pakcik yus.melihat aku yang sudah mencapai kemuncak,dia tunduk.
Puting kecil ku di hisap rakus.

"errmmmm... "

Aku mengeluh kesedapan lagi, nafsu ku bangkit.

"dah puas? "
"nak lagi"

Kata tu membalas.namun baru habis ucapan aku.. Dia terus cabut batang dia,memuntahkan cairan putih pekat.

"dah ke? "

Soal ku lagi..

"dah"

Sedikit kecewa sebab belum betul betul puas..

"jum basuh"

Kami berdua pun bertelanjang bulan menuju bilik mandi tanpa menghiraukan ibu yang tengah lalok.
Selesai berbaju dan makan aku pun duduk menonton di ruang tamu menemani ibu yang sedang berkhayal.

"dah habis makan? "
"dah"

Tanya pakcik yus sambil melabuhkan punggung di sebalah ku.ringkas je aku jawab sebab masih malu dengan hal tadi.

"kenyang tak? "
"mana ada orang makan jadi lapar..hihi"

Sempat aku bergurau..terasa tangan pakcik yus menysur belakang lalu menyelit dari ketiak menuju nenen lalu di gengam erat.

"nak lagi? "
"kan dah tadi"
"entah la, keras lagi ni"

Aku paling muka ke arah dia, aku lempar senyuman.

"kuat nye?"
"lama dah tak dapat,buka baju"

Ketika Aku lempar pandangan ke arah ibu,terasa baju dah terangkat.
Aku biar je, sebab aku memang nak lagi..




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 19 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Anak Ibu18sxWhere stories live. Discover now