19

123 14 60
                                    

Çok geçti bölümden özür dilerimm neyse geçelimm

F:dünde böyleydi bu

H:hıığüüğeü

M:ne diyon lan gerizekalı

F:ben anladım sanki bunun dilinden bence şey diyor "siktirin gidin başka yerde konuşun ben uyucam" diyordur.

M:neyse hadi şu malıda kaldır aşağı kahvaltıya gelin

F:tamam geliyoruz

Minho aşağıya inip garsonlara masa hazırlayıp kahvaltı hazırlamalarını söyledi. Minho diğerlerini beklemeye başladı o sırada kahvaltı hazır olmuştu. Minho diğerleri gelmeyince seungmini aradı. Neden seungmin diye sorarsanız çünkü seungmin onları getirmeyi başarır.

Minho/seungmin

"Nerdesiniz amına koyim kahvaltı hazırlandı"

"Tamam ben getiriyorum bunları"

Arama sonlandırıldı...

Seungmin 10 dakika sonra hepsini getirdi. Ama hepsi seungmine söver gibi bakıyordu.

M:noldu lan ne bu surat?

S;zorla kaldırdımda ondandır

H;hiçte bile neyse hadi oturalım

M:oha konuşabiliyosun en son hığüğ diye konuşuyodun

F:yeni öğrendi konuşmayı

H:çok komikk

B:evet komik PUAHAJHA

En sonunda masaya oturup yemeği yediler.

H:bugün otelde parti veriyorlarmış akşam oraya gidecez

J:çok iyi olurrr

B:şiştim ben ya

C:yemek başlayınca hemen dalarsan öyle olur

S:havuza girek mi??

H:evet hadii

Yukarı çıkıp mayolarını giyip aşağıya geldiler. Hyunjin hemen havuza atladı ardındanda minho atladı

M:ee sizi mi beklicez hadi girinnn

Herkes havuza atlayıp yüzmeye başlar ama changbin hala orda oturuyordur.

J:aşkım niye gelmiyorsun?

C:yüzme bilmiyorum

J:gel ben sana öğretirim

(Seme jeongin oldu sanki)

Changbin jeonginin dediğini yapıp havuza atladı. Changbin boğuluyordu

J:changbin!

Diğerleri havuzun diğer ucunda olunca duymamışlardı. Jeongin changbini kucağına almaya çalıştı hemen. Bir anda changbin boğulmadan düzeltip jeongini öptü.

J:ya korkuttun şerefsiz

C:ya ne var şaka da mı yapmıcam?

J:hani yüzme bilmiyordun?

C:demekki bilmiyormuşum

Sırıtarak sırt üstü diğerlerinin yanına yüzmeye başladı.

J:tam bir şerefsizsin!

Diyip onlatın yanına doğru yüzmeye başladı.

...

Akşam olmuştu. Partiye gittiler baya kalabalıktı herşey çok güzel gidiyordu. Tamda Hyunjinin istediği gibi. Evet, evet bu partiyi Hyunjin düzenlemişti. Felixe evlilik teklifi etmek içindi. Hyunjin garsonun yanına gidip şarkıyı kapattırıp Felix'in yanına geldi.

Hyunjin felixin yanına gidip elini nazikçe tutarak masanın kenarına getirdi. Önüne diz çöktü

F:hyunjin herkes bize bakıyor napıyosun

H:bişey olmaz

Hyunjin cebinden çıkardığı yüzüğü Felixe uzattı.

H:sevgilim.. Benimle bir ömür boyu yaşayarak elektrik ve su faturasına yuh demeye var mısın?

F:NEEEE! TABİKİ VWRIM!!

Herkes alkışlamaya başlamıştı. Felix mutluluktan ağlıyordu.

B:çok çabuk büyüyorla-

O da ağlıyordu

H:yaa sen niye ağlıyosunn

...

Bir haftalık süreçten sonra Kore'ye geri gelmişlerdi. Evet, geldiklerinden bir hafta daha geçmişti. Bu haftada bangchan sonunda seungmine evlilik teklifi etmeyi başarmıştı. Minho ile Jisung ise düğünleri oldu.

(Çok çabuk mu geçirdim amk, diğer ficden aklıma bişey gelmiyor)

(Çabuk bitircem sövmeyin)

Herkes çok mutluydu. Changbin Jeongine evlilik teklifi etmek için hazırlanıyordu. Söylemeyi unuttum Hyunjinin doğum günü olmuştu. 21 yaşına girmişti.

4 ay sonra
(Çok geçirdim sanırım)

Evet 4 ay geçmişti. Çok güzel bir haberim var size, Minho baba oluyorr. Evet, jisung 2 haftalık hamile. Bangchan ve seungmin ise evlendiler sonunda. Bangchan biz daha evli değiliz diyordu ama şimdi evlendiler. Ah evet, unutmuşum bizim çiftimize noldu diyorsanız. Hyunjin ve felix ise 1 ay önce evlenmişlerdi. Kimleri unuttuk Jeongin ve changbin. Changbin en sonunda evlilik teklifini etti.

Sıra Oliviada. Olivia ise yuna ile mutluydu. Olivia okuyordu hala kısacası herkes mutluydu. Sorun yaşamıyorlardı.

...

Kısa yaptım diye sövmeyin aklımda yeni fic olduğu için bu fice odaklanamıyorum bu yüzden 20. Bölümde bitiyor.

Tt hesabım: ptersung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tt hesabım: ptersung

İlk Aşk Nefretle Başlar/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin