1★

380 44 118
                                    

Bir okul sabahı gürültülü sesler den dolayı uyanmıştım, kendi kendime söylendikten sonra kardeşimin odasına bakmaya gitmiştim "napıyo bu ya odasını baştan mı yaratıyo amk"
Junhan ın odasına gittiğimde çantasını hazırladığını gördüm.

Jisung:napiyon la sen bukadar sesli

Junhan: bişe yok çantamı hazirliom

Jisung: çantama alet edevat falanda koyim dedin herhalde

Biz oda da tartışırken annem bize kahvaltıya gelmemiz için seslendi, biz de üzerlerimizi giyinip kahvaltıya indik.

Jisung: günaydın anneciğimm

Annesi: günaydın balım hadi geçin oturun

Okul saatimiz yaklaştığı için kahvaltımızı yaptık ve ayakkabılarımızı giydik.

Junhan: görüşürüz anne

Junhan ile yola koyulmuştuk. Bugün yeni okulumuz da ilk günümüz olduğu için heyecanlıydım, junhan pek öyle değil gibiydi, zaten genelde de böyleydi, babam bizi başka bir kadın için terk ettiğinden dolayı annem bizi doyura bilmek için bu şehirde bir iş bulmuştu, o yüzden bizi de buradaki bir okula nakil aldırmıştı. Ben kendi içimde mücadeleler verirken okula varmıştık.

Ders saati geldiği için sınıflara dağılmıştık, junhan benimle aynı okulda değildi, onun puanı benim olduğum okula yetmediği için gelememişti.

Sınıfa girdiğimde ilk gözlerime çarpan şey o kırmızı saçlardı, mükemmel yüz hatlarıyla, çekici bakışlarıyla bana bakarken göz göze gelmiştik, utancımdan kafamı bir başka tarafa çevirip cam kenarı üçüncü sırada oturan kahkullerinin arasında sarılıklar bulunan ve gözlükleri olan çocuğun yanına oturdum.

Jisung: selam, ben jisung

Seungmin: merhaba, seungmin bende memnun oldum

Jisung: bende çok memnun oldum

Deyip tatlı çocuğa gülümsedim, aradan 5 dakika sonra zil çalmıştı ve sınıfa hoca girmişti.

Taehyung hoca: günaydın çocuklar oturun, evet aramıza yeni biri katılmış tanıt bakalım kendini.

Jisung: adım han jisung, 19 yaşındayım, annemin işi için buraya taşındık

Taehyung hoca: kendini tanıttığın için teşekkürler, evet şimdi sayfa 52 yi açın.

Kendimi tanıtırken üstümde bir izleniyormuş hissi vardı, arkamı döndüğümde benim çaprazımda kalan kızıl saçlı çocukla göz göze gelmiştim, hemen önümü döndüm, suratı bir yerden tanıdık geliyodu.

Tenefüs zili çalmıştı, tabi benim de konuscak kimsem olmadığı için yeni sıra arkadasimla konuşuyordum, tam o sırada sınıfa sarışın, çilleri olan, tatlı bir çocuk girmişti, yanında da siyah saçları olan ama saçlarının alt kısmı sarı olan bir çocuk vardı.

Felix: aa bu kim, selaam ben felix.

Çok tatlıydıı.

Wooyoung: selam ben de wooyoung, kısaca woo desende olur.

Jisung: jisung ben de memnun oldum.

Felix: biz de seungmin e bakmak için gelmiştik, bütün gün asosyal gibi oturup kitap okuyoda azıcık sosyalleşsin istiyoz.

Seungmin: ne alaka be!

Tam o sırada seungmin in telefonuna mesaj gelmişti, seungmin telefonu eline alıp bakmıştı, bakması üzerine gözleri parlamaya başlamıştı.

Wooyoung: ulan kesin manitası yazdı amk, baksana gözleri parlıyo

Felix: valla ya bu da sadece chan ona yazınca gülümsüyo.

Seungmin: hadi kantine iniyoz, chan cağırıyo, jisung sende gel sende bizdensin artık

Hiç sorgulamadan kabul edip kantine inmiştik, etrafa bakıyordum, tam o sırada seungmin in bir masaya el salladığını fark ettim, oraya döndüğümde sabah bana dik dik bakan kızıl çocuk da ordaydı.

Seungmin: bak şu aralarında oturan chan benim sevgilim şu sağdaki kızıl minho, öbürü de san.

Wooyoung: of maşallah bu san da her gün afet gibi valla.

Adının minho olduğunu öğrendiğim kızıl bana yine dik dik bakıyordu. Onların masalarına doğru ilerledik, felix, seungmin ve wooyoung üçlüsü yan yana oturdu ben de yan masaların birinden sandalye çekip minho nun yan tarafında kalan boşluğa oturdum. Chan bana dönüp gülümsedi ve

Chan: selam ben chan, şu san, bu da minho

Jisung: selam ben de jisung memnun oldum tanıştığıma

Minho bana bakip küçük bi gülümsedi,

Jisung: saçların çok güzelmiş rengi falan

Minho: teşekkür ederim, sen de baya tatlıymışsın

O nun bu söylediğinden utanmıştım ve kafamı çevirmiştim, ama onun o sırıtışını hissediyordum, tam o sırada zil çalmıştı, chan ve san biz den büyük olduğu için kendileri bir üst sınıftı, onlar kendi sınıflarına biz kendi sınıfımıza gitmiştik. Bütün günüm minho ile göz göze gelerek geçmişti bana bakıp sırıtıyodu, bir gün daha bitmişti hemen eve gitmiştim çok yorulmuştum bu yüzden hemen yatmış uyumuştum.

-


Vuiyy selamlaar yaptık bir başlangıc hadi bakam umarım kötü olmuyodur🙉

Vuiyy selamlaar yaptık bir başlangıc hadi bakam umarım kötü olmuyodur🙉

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Wooyoung un bu saçını seçdim cünkü bu hali çok seksi

Wooyoung un bu saçını seçdim cünkü bu hali çok seksi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seungmin de bu şekill (minnacıkk🤏🏿)

someone like you Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin