Jeon Jungkook
günaydınnn bebeğim 🎀
08.06neden bakmıyorsun bir sorun mu var iyi misin?
22:18Görüldü.
•
Taehyung
"Beyler sıra kimdeydi?" Namjoon hyungun cümlesi daha bitmeden Jihoon konuşmaya başladı. "Sikerim sırasını! Bir saattir çevirmiyorsunuz amına koyayım ya. Ben çevireceğim."Jihoon söylediğini yaptığında, yarısı boş etiketi yırtık ve yamulmuş olan şişe birkaç tur dönmenin ardından ben ve Seokjin hyungun arasında durdu.
Pqueen taklidi ile "Elime düştün he he he" demesine güldüm o ise konuşamaya devam etti. "Hmm, bir düşüneyim..." dedi ve bir süre düşündükten sonra "Telefonundaki son mesajı göster bakalım Taehyung." diye ekledi.
"Hyung bende zor bir şey söyleyeceksin sandım ya."
Telefonumun parolasını tuşlayıp Whatsapp'a girdim ardından son gelen mesaja tıkladım.
Jungkook'tan gelen mesajdı. Aslında mesajını görmüştüm fakat bakmak istememiştim.
"Bebeğim ne amına koyayım?" Hepsi birden gülmeye başlayınca bende güldüm.
Gülerken etrafıma baktığımda kaşları çatık iki yüz ile karşılaştım. Namjoon hyung ve sevgilisi Seokjin hyung...
"Sen kime güldüğünün kiminle dalga geçtiğinin farkında mısın?" diye başladı söze Namjoon hyung sesini yükselterek.
"Farkındayım." dememe kalmadan Seokjin hyungda sesini yükseltti. "Jeon Jungkook ne piç? 'Jeon Jungkook 12-A' falan yazsaydın bari zahmet olmuş amına koyayım."
"Neden bakmadın Tae?"
Namjoon hyunga bende sert çıkıştım. "Size ne be? Canım istemedi bakmadım amına koyayım var mı ya?"
"Var Taehyung. O çocuk senin için neler yaptı lan?"
"Yapmasaydı o zaman?" dedim alaya alırcasına ve Seokjin hyungla beraber ayaklanıp gitmelerini izledim.
"Sen Taehyung." dedi Namjoon hyung gitmeden önce,
"Hiçbir şeye değmezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
worthless
DragosteJungkook arkadaşının ona karşı olan tutarsız davranışlarından sıkılmıştı...