GİRİŞ

4 0 0
                                    

Merhabaa on sozu çok uzatmayı seven birisi değilim oy kullanmayı ve yorum atmayı unutmayın yeter asko işte yeni hikayenin ilk bölümü 👇🏻👇🏻

Ölmeme sadece dakikalar kalmıştı. Koşmaktan nefesim tükenmişti. Sadece su içmek istiyordum. Tabi siz buraya nasıl geldiğimi merak ediceksiniz o zaman hikayeyi biraz başa saralım.
...
Her zamanki gibi okuldan çıkmış ekiple buluşuyorduk.

Batuhan;
"Nereye gençler?"
Selim;
"Eve?"
Batuhan;
" Selim kanka sizde bu akşam toplansak ya! Hem sizin ev boştu hatırladığım kadarıyla."
Arda;
"Harbi ya iyi gelir bize hem sınavlardan yani çıktık kafa dağıtırız."
Selim;
"İyi, saat 8 de bizde olun." Dedi.
Herkes bunu okeylemişti. Ama kimse o gece neler olacağından habersizdi.
Akşam için hazırlanırken doğa beni aradı.
Doğa;
" Hazır mısın? Birazdan seni almaya geleceğiz Arda'yla." Dedi.
Ben;
"Hazırım, birazdan aşağıya inerim askom." Diyip yüzüne kapadım. İnsanların yüzüne kapatmayı alışkanlık hâline getirmiştim. Pek umursamadım çünkü bu hallerime alışkınlardı. O gece değişik hissediyordum. Sanki o eve gitmeliyimişim gibi geliyordu. Ama pek takmadım. Ve Doğaları beklemek için aşağıya indim.
5 dakika da soğuktan grip olabilme yeteneğine sahip olduğum için şimdiden burnum akmaya başlamıştı. Arda'nın arabasını görmemle gözlerimin büyümesi bir oldu çünkü arka koltukta Batuhan oturuyordu. Batuhan benim platonik aşkımdı. Normal davranmaya çalışarak arabya bindim. Merhabalaşma Faslı geçtikten sonra Arda'yla Doğa sohbete daldı. Doğanın bunu planladığı biliyordum. Çünkü doğa batuhandan hoşlandığımi biliyordu.
Arabanın camından dışarıyı seyrederken bir yandan Batuhan'a bakmaya çalışıyor bir yandan ya akan burnumu çekiyordum. Batuhan yüzüme peçete uzattığını görmemle yanaklarımın kızarması hiç iyiye işaret değildi. Ona döndüm.
Batuhan;
"Niye kızardın sana biri ilk defa mı peçete uzatıldı?" Dedi tek kaşını kaldırıp.
Ben;
"Hayır. Üşüttüğüm için kızardı." Dedim. Onu taktik ederek tek kasımı kaldırdım.
Bu haraketimle yüzünde küçük bir sırıtma oldu. Ve kalkan kaşıma baktı.
Batuhan;
"Bak sen!" Diyip sondaki n harfini uzattı.
Arda arabari sağ kirmasiyla Batuhan bana doğru yaklaştı. yüzü yüzüm hariç hiçbir yere bakmıyordu. Arda'nın kikirdamasiyla arabanın neden aniden saga kırdığını analdim. Bilerek yapmıştı. kafamı cama döndürdüğümde geldiğimizi gördüm. Hızlıca arabadan inip Selimlerin evine girdim. Onlarda geldiğinde kapıyı bahar açtı. Simi farkettim ki herkes çoktan gelmişti yön biz geç kalmıştık.
...
(Saat 23/58)
(Selim'lerin ev)
Kimseden ses çıkmıyordu. Telefondan başımı kaldırıp ofladım. Sesimi duyan Selim bana baktı. Selim bana hak vererek;
Selim;
"Biz bu akşam eğlenmek için toplanmadik mi hadi bir birşeyler oynalayim." Dedi.
Cenk;
"Ne oynamak istersin paşam? Evcilik mi? Çocuk muyuz biz ya ne oyunu?"dedi.
Selim ters ters cenke bakıp göz devirdi. Bahar sevgilisini savunmak için cenke
" Düzgün konuş benim sevgilimle." Diyip ayaklandı. Asmin durur mu? Oda ayağa kalkıp;
" Ne diyorsun lan sen? Yolarim seni kızım!" Dedi. Bahar daha da sinirlendi. "Asıl ben seni yolarim ulan! Diyip Asmin'e doğru yürümeye başladı. Bu gece kavgasız olmazsa olmazdı zaten.
Barış bize dönerek;
"Durdurun şu kızları yoksa birbirlerini yolacaklar!" Dedi. Nilay'a bakıp kavga eden kızları gözümle işaret edip ayağa kalktım. Ve kızları ayırdık ortam sakinleyince Cenk atıldı"e niye doğruluk mu cesaret mi oynamıyoruz" dedi.
"Senin nasıl oyun anlayışını biliyoruz canım." Dedi yiğit. Ben atıldım " bence yazı tura oynayalım ". Dedim. Çok istemeseler de kabul ettiler. Oynamaya başladık başlarda her şey normaldi sonra bir anda selim yanlış cevap verince ortadan kayboldu. Herkes çok korktu ne olduğunu bilmiyordu sonra bı anda telvizyon açıldı ve" yazı mı tura mı" diye bir soru soruldu herkes telaş içinde ne yapacağını şaşırdı. Soruya cevap verilmeyince Aziz " Selim'e ne oldu" diye sordu soğukkanlılığını korudu. Televizyonda ki adam "bunu sadece kaybedenler bilir." Dedi. Bahar " bu çok saçma şaka yapoyorsaniz hiç komik değil hemen bu şakaya bir son verin Selim nerede?" Dedi. Televizyonda ki adam tekrar "bunu sadece keybedenler bilir." Der.
"Sacmalamayin isterseniz kim şaka yapıyorsa dursun artık." Der ve ortamda silah sesi yankılanır. Bahar gözümüzün önünde gogusunden kanlar gelerek can verir. Sok içinde herkes bahara baktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZI MI TURA MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin