PTT LOONA KOYDUM DINLYIN DINLETTURN AGAAAAYaz tatili bitmesine son 1 hafta kalmıştı asla açılmasını istemiyordum ama en azından o lanet bakkalda para için çalışmaktan kurtulacaktım. 1 hafta önceden sanki okula çok meraklıymışım gibi çantamı hazırladım ve Nita'nin üniformalarını yıkadım. Elimden her iş gelir valla benim.
Saate baktığımda saat 2:00'ye gelmişti ve Nita hala uyanıktı benden 2 yaş küçük ama olsun o bir bebek.
"Nita defol odana git yat hemen!" dedım bana goz devırdı "Hadi ama okul daha açılmadı ki!!" dedı sınırli şekilde "Uyku düzenini düzeltmen gerek" dedim ve yatağa doğru götürdüm. Annemin bize ölmeden önce anlattığı küçük bir kız hikayesini okudum hâla o hikayeyi duyunca hemen uyuya kalıyor.1 hafta sonra Pazartesi sabahı olduğunda uyandım hayatımda ki en iğrenç uykuyu çekmiştim. Nita zaten uyanıktı üstümü giydim ve kahvaltı hazırladım. Yemeği yedikten sonra öğle yemeği için bir kaç kuru yemiş ve kayısı koydum çantaya ve okula doğru yürümeye başladık. Tam okula girerken Jessie'yi gördüm evet uzun zamandır sevgiliyiz çokta sevgili gibi görünmüyoruz ama olsun!
"Hey, Jessie!" diye seslendim baktı ve "Oh , selam" dedi soğuk bir sesle sanırım Fang ile konuşmakla meşguldu moralim bozuk şekilde sınıfa girdim. Bibi ve Sandy oturup konuşuyorlardı. Sandy beni görünce "Leon! gelsene" diyince yanlarına geldim daha çok uzun süre vardı ilk dersin başlamasına. Ardımdan Crow ve Colette'de geldı ve bızim atarlı ergen Edgar. Dalga geçiyomda seviyom Edgar'ı bazen üstüme atlıyo amk kuduzu ama olsun!!
Sohbet sarıyorken Edgar bi anda "Ya bizim sınıfta ki Fang varya..." dedi. "Ben sanırım ona aşığım ya bilmiyorum kasları var çok yakışıklı" diyince içtiğim suyu Crow'a püskürttüm. "YA BEN NAPTIM HAYVAN HERİF" diye bağırdı. "Kes lan şizofren karga"
Tad kaçırmak istemiyordum ama yinede söyledim "Fang'i Jessie ile koridorda gördüm ben" diyince Sandy bana döndü "Jessie sen dışında herkesle takılıyor zaten" biz sevgili olduğumuzdan beri ondan nefret ediyor zaten Jessie'nin beni sevdiği yok ama olsun işte ya. "Ya şu ikisini ayırmamız lazım" dedi Edgar "Yoksa kaslı Fang'im gidicek" dedi Colette göz devirdi.
"Bu teneffüs Fang'i yakalıcaz Leon ve ben hallederiz ama sende geliceksin" dedi Sandy , Edgar'a.
Edgay mutlu gözüküyordu. Ders başladığımda hepimiz sıralara geçip hocayı beklemeye başladık."Gençler bu yıl sınıfınıza yeni bir öğrenci geldi ismi Amber. Sandy'nin yanına oturabilirsin. İsminde bile hayır yok şuna bak aklıma AMber geldi tüm dönem dalga geçerim artık.
Amber sıraya oturduğunda Sandy ile yakınlaşmaya çalışıyordu biraz kıskanmıştım doğrusu.
İç ses: Niye bu kadar yakınlar? Hassiktir niye kıskanıyorum benim sevgilim var..
Tüm ders kafamı koyup düşünmüştüm nihayet zil çaldığında Sandy'i Amber'dan alıp Edgar ile kantine koşturmuştum şu yakınlaştırma için.
Fang sandalyede oturuyordu biz Edgar'ı getirdikten sonra Sandy ile içecek kutusundan bir şey alıyormuş gibi bekliyorduk arkadanda dinliyorduk Edgar Fang'in önünde geçip konuşmaya çalışırken Sandy moral verip eli ile "👍" işareti yapıyordu. Hiç bir boka yaramıyor ama olsun."Eehm şey Fang sana bir şey söylemem lazım"
"Söyle."
Edgar sözleri karıştırıp heyecandan "Memeni açar mısın?" demişti ben gülmekten nefes alamıyordum Sandy ise eliyle aynı böyle devam çocuk adam işareti yapıyordu.
"Ney meme mi?"
"YA ÖZÜR DİLERİM YANLIŞLIKLA OLDU GERÇEKTEN"
"Kimden aldın bu flört dersini?"
"Leon'dan.."
diyince Edgar'a baktım ben ne alaka amk? Fang bana bakınca gözleri büyüdü bana doğru yürüyüp "Jessie'yi tanıyor musun? Sevgilin mi?" diyince şaşırıp kafamı salladım. Edgar ve Sandy bize dik dik bakıyordu. "Sevgili olduğunuza emin misiniz? Seni sevmediği çok belli." dedi hafif üzülerek. "Bekle beni" diyip doğruca sınıfa koşmaya başlamıştım. Sandy ise arkamdan geliyordu.
Sınıfa geldiğimizde Jessie kızları toplamış telefonda bir şey gösteriyordu beni görünce "Aa kim varmış burda Kuduz Leon değil mi bu?" dediğinde Melodie ve Janet gülmeye başlamışlardı.
Jessie yanıma yaklaşıp ölüm bakışı atınca anlamıştım neler döndüğünü. "Leon sence ben ve sen?" "BEN VE SEN BİRLİKTE OLABİLİR MİYİZ? AYRILIYORUZ TAMAM MI BİTTİ O İĞRENÇ YÜZÜNÜ GÖRMEK İSTEMİYORUM HATTA 3 AYLIK SEVGİLİM VAR FANG!""Bir dakika 3 AY ÖNCE BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLÜYORDUN!"
"Pfft yalandı cidden öksüz birini seviceğimi mi düşündün?"
Sesler kafamda yankılanıyordu Jessie'mim benden hoşlanmadığını anlardım ayrılmasından daha çok sözleri acıttı. Bi an gözlerimin dolduğu farkettim kafamı yere eğip ayaklarıma bakıyordum
"Bari sadece öksüz olsa babası da terk etmiş hahaha"
"Ben olsam bende terk ederdim kuduz bildiğin bu çocuk Jessie nasıl dayandın buna"Sesler yankılanıyor , sesler. Hem üzülüyordum ama içimde öyle bir öfke vardı ki oracıkta patlamama az kalmıştı.
Kapı açıldığında Fang içeri girdi Sandy'ye bakıp neler oluyor diye bi bakış attı.
3. kişi anlatımı
Fang gelip Leon'a dokunmuştu "İyi misin?" dediği gibi yüzüne sert bir yumruk yemesi de bir olmuştu. Yerde kanayan burnunu tutarken Leon ne yaptığına anlam vermeye çalışıyordu oracıkta durup eline bakıyordu. İşler baya karışmıştı Jessie Fang'e koşup burnuna bakmıştı. "İşte hayvan diyorum aşkım uzak durmamız gerek" diyip Leon'a bakmıştı. "Hayatıma karışmayı ve o sikik burnunu sokmayı bırak artık."
... Bitti zart zurtt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex? / Leondy
Humor"Beni seni sınıf içinde rezil eden eski sevgilin için mi satıyorsun Leon?"