arkadassaklar benden yeni b istemissiniz bende magadamdan cikip yazma karari almisem💗
(amcik diyen hangi oc)Sandy
Yarışmadan sonra oldukça yorgundum bu yüzden sadece yurta geri dönüp uyudum. Sabah okul olduğundan kalkıp okula gittim.
7:30 Okul
"Pişt Sandy naber erkencisin?" diye bir ses duyumca kafamı kaldırdım Bibi'ydi bu. "Ne isticen" diyebildim. Hafifçe , çekik olan gözlerini dikti. "Neyse , Leon'u gördün mü?" diyimce duraksadım odada bile farketmemiştim yokluğunu ben ise sadece "hayır" dedim. Yanıma yaklaşıp cebinden telefomu çıkardı.
"Aramızda? Sandy sırf arkadaşımsın diye yapıyorum." duraksadı "Leon Jessie'ye geri dönmüş sanırım, Geçen ki partide baya eğleniyolardı" diyince yüzüm düştü. Ama aşık değildim , olamazdım. Sahte gülmeye çalışarak "Umrumda değil ne bok yiyorsa yesin" dedim. Kitabı masaya koyup uzaklaştım.
"Bunu bil , İyiliğini istiyorum. Leon'la yakın olsam bile güvenme ona."
Bahçede yorgun halde gezinirken bi andanda telefonumdan bir şeyler izliyodum kafamı çevirdiğimde Jessie ve Leon'un geldiğini gördüm.
(Şimdi okulu anlatıyorum 4 katlı normal bir okul hemen yanında yurt var orda kalıyorlar ordan sabah okula gidiyolar okey??)
"Oça bak nasılda satıyor" diye mırıldandım içimden. Yoluma bakmayıp geri gittim. Giderken Bibi'yi görmem bir oldu. "Takip ettin ben ney" dedim bi anda. "Arapçayı söktün amk sakin."
Konuyu değiştirip omzuma koydu elini ve bir elini Colette'e göstererek: "Şu beyaz saçlı varya onu bana ayarlarsan Leon'un ağzına sıçabilirim?"
"Yok sıçmana gerek yokta ben." duraksadım. "ayarlarım sıkıntı değil.""Anlaştık" dedi ve siktir olup gitti yine eski surat ifadem geri döndü telefonu çıkarıp bir şeyler izlerken sınıfa geldim ve oturdum sessizce dersin başlamasını bekledim.
Tam ders başlıyıcakken o orospu grubu sınıfa giriş yaptı. "Jessie , Melodie , Janet, Fang ve Leon.."
Fang'de hemen girmişti aralarına ne de olsa yakışıklı değil mi.Jessie tam önüme , Leon yanıma ve Melodie ise arkama oturmuştu tamamen kuşatma altındaydım. Oturup o bakışlar altında dersi dinlerken gözüm Leon'a gitti. Bi an korktum çünkü 7 sülalesini yatakta ters düz sikmişim gibi bakıyordu. Sessizce "Ne var" dedim. Bakışlarını bi anda Bibi'ye çevirdi. Demekki Bibi bir şey yapmıştı ki bana nefreti artmıştı. Peki bir kaç hafta önce benden hoşlanan çocuk nasıl değişmişti.
- OKUL ÇIKIŞI-
Sandy - Leon💚
Leon💚:
sandy Jessie ile bulusacagim bir iyilik yapip sinav icin banada not yazar misin🤍Sandy:
HayirLeon💚:
neden :cSandy:
isine gelince bisey isyemek ne kadar kolau ya
Hem Jessie ne alaka
Ayrilmadiniz mi?Leon💚:
Oraya karismaSandy:
oyle miLeon:
alt tarafa bir sey isticektim.Sandy:
Git annenden iste.
lan naptim/
cok kirici degilimdir/
sicanzi/
Leon pp gitti lan
NaptimkineYURT (Leon odaya geliyo)
Leon'dan
Yorucu günden sonra kapıyı nazikçe kırıp içeri daldım odaya girdiğimde telefonuyla oynayan Sandy'i gördüm. "Napıyorsun?" dedim. Yüzsüzce engelledim bide bunu soruyorum. Tabi yüzüme bile bakmadı. Oturduğu koltuğun koluna oturdum. Ters ters başladı.
"Jessie ile takılmama niye karışıyorsun?"
"Sen Amber'a karışmıyor musun?
Hem Amber'la ilişkimiz bile yok ama sen partide maşAllah""Kim söyledi sana"
"Sanane"
Elimle boğazına tutup kendime çekmiştim.
"Söylemiyicem siktir git."
"Boğarım seni."
"Sıkıyosa boğ amcık suratlı" diyince tam yumruğu basacakken beni tuttu ve yere ittirdi.
"Çok sinirlisin Leon. Ayrıca ikimizde biliyoruz senin kıskançlık yüzünden bu tarz yollara başvurduğunu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex? / Leondy
Humor"Beni seni sınıf içinde rezil eden eski sevgilin için mi satıyorsun Leon?"