5🌙

236 17 19
                                    

Sandy'den

Hazırlanıp okula gırdım tabi ki yine çoğu ders fazlasıyla sıkıcıydı programımı gözden geçirince baya yoğun bir olucağını anlamıştım.
Ödevler , dükkanı temizleme , Edgar ve Colette'e yardım etme daha fazlası olmaz diye düşünürken Amber gelmıstı yanına da Melodie ve Janet , Jessie dörtlü olmuşlar net bela olur bunlar bana

"Sandy!"

"Selam."

"Bakıyorum da bugün okul çıkısı buluşabiliriz"

"Yok İşim var kusura bakma." diye nazikçe reddettim biraz üzülmüştü doğrusu tabi arkasından Melodie ve Janet'in ölüm bakışlarını sezince içime bir göt korkusu indi.

Amber gittikten sonra Janet "Ne kadar kabasın" dedi alaycı sesle arkadan Jessie "Sevgiliye hiç öyle denir mi ha?" dedi sonra gülüşme yaşanmıştı ben hariç.
"Arkadasınızı fazla önemsiyorsunuz sanırım. Keşke exinede değer verseydin" diyip laf sokmuş havasına girmiştim Jessie'nin sinirden kırmızıya dönmüş yüzünü görmek hoşuma gidiyordu. Dayak yemeden kaçayım diye masadan ayrılıp koşmaya başladım arkama baktığımda evet geliyorlardı yakalarlarsa boku yedim.
"Kızlar şaka yaptım anlaşabiliriz valla"

- - - - - - - - - - - -
Okul Çıkışı

Dayak yiyip bide üstüne yarın için tehdit edildikten sonra ağır çantamla beraber yurta gidiyordum. Odaya girip çantamı fırlattım ve kitapları çıkardım ben hızlıca bitirmek için uğraşırken Leon rahat rahat evvel cevaptan bakıp geçiriyordu kağıdı. Gelecekte doktor olacakmış.
Bitirdiğimde hemen ayakkabımı giyinip dışarı attım ve okuldan çıkana dek koştum özgür gibi hissediyordum tabi yürümeye baya üşenince yerden bir bisiklet buldum tam sürüp kacıcakken arkamdan biri geldi

"İn lan bisikletten patlıcan kafalı" kafamı çevirip baktım baktığım gibi gözlerim büyüdü. "Willow?"
o da beni tanımış olacakki o da şaşırmıştı "Sandy?"
bi an bisikletten inip yanına geldim. "Görüşmeyeli baya olmuş değil mi?"

"Başladın mı telekinesis yapabilmeye?"

"Asla yapamayacağıma emin oldum ben bir kaç yıl önce." hafifçe kıkırdamıştık ikimizde

"Bu arada ben ablamın dükkanına gidiyorum gelicek misin o da görsün bi seni" dedim. Kabul etti tabi bisikleti kendi sürmesi şartıyla bende yolu tarif etmiştim bir kişilik bisiklete 2 kişi binince sürerken götümün tekerleğe deymemesi için can cekişiyodum.

"Evet tam burası" dedim. İnip koşmaya başladı sanki ilk defa gelmiş gibi. "OĞLUM BURASI HARİKA"
dedi heyecanlı bir sesle vazoları inceledi ve tüccarları dikizledi.

"Tara?" dedi Willow omu görünce baya özlemişti uzun süre sarıldılar bende izledim işte bize temizlik yaptırıp içeri gönderdikten sonra ablam işlerini hallediyordu bizde gölge altına oturup dedikodu ediyorduk biraz okulumdan bahsettim ona çok istedi gitmeyi.

Tam konuşma ortasında cebinden büyük bir kitap çıkarmıştı.
"Burada bir sürü şey var. Hatta bir yarışma bile! Katılsak mı?"
Evet! Evet! hayatımda duyduğum en güzel soruydu bu kabul ettim ve yarışmayı araştırmaya başladık.

Bir tür düelloydu bu iki kişi kapışacaktı hile serbestti rakibi öldürmemek şartıyla. Hile serbest ama kimin umrunda be! Kabul et gitsin işte deyip kaydımızı oluşturduk bir kaç hafta sonra olacaktı bu düello Rei'de istedi ama götürmedim tehlikeli felan diye aslında evde yüzüne bile bakmıyorum hatta geçen tavayla kovalamıştım ama işime gelince seviyorum.

Saat geç olunca yurta dönmem gerektiğini farketmiştim Willow burada Rei'ye bakıcaktı bende gidip okuldan sonra tekrar gelicektim.

Yurda hayvan gibi yorulmuş halde geldiğimde kapıyı hafifçe araladım güçlükle ayakkabılarımı çıkardım. Leon "Nerdeydin?" demişti. "Dükkana gittim." dedim enerjim olsa ne olduğunu anlatırdım ama o an çok üşendim işte. Bir kaç adım attıktan sonra aniden gözlerim kapandı daha yatağa bile gidememiştim. Sabah kendimi yatakta bulunca bir sn rahatladım. Aslında yatağa gitmişde olabilirdim ya da Leon bırakmıştı. İlk seçenek olmuştur umarım

⭐️✨💫
KISA OLDU ÖZÜR DİLERİM DİĞER BÖLÜMDE DÜELLO OLACAK BİDE RAKİBİN ADI VE GÜCÜ HAKKINDA ÖNERİ VERİR MİSİNİZ<33

Ex? / LeondyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin