mrb, nbr💌
izuku tedirgin hissediyordu. evden çıktığı andan itibaren araba yolculuğu boyunca ağlamıştı. gözleri şiş bir şekilde arabadan indiğinde babasının köşkünün önününde durduğunu yeni farketmiş uzun zamandır aklına gelmeyen eski anılar bir bir zihnine düşmeye başlamıştı.
korkuyla titrerken yanında ne zamandır durduğunu bilmediği shinsou onu tutmuş korumların yanından geçip eve girmişlerdi. burası özel bir semtti ve izuku'nun babasının istemediği kimse içeri adımını atamazdı, metre başında ikişer tane koruma duruyordu.
izuku evden içeri girdiği an babasının gür sesini duymuş korkuyla daha çok titremeye sarsılmaya başlamıştı.
"benden kaçan oğlum artık benden yardım dilenmeye başlamış ha?" oğluna üstten bir bakış attıktan sonra bir el hareketiyle yanına gelen hizmetçiye izukuyu yukarıya odasına götürmesini söylemişti.
"benimle gel shinsou. ne olduğunu anlat." shinsou yaşlı adamla toplantı odasına geçerken gergin hissediyordu. ne zaman bay midoriya ile konuşmak zorunda kalsa aynı gerginliği yaşıyordu.
toplantı salonundaki deri koltuklara oturduklarında bay midoriya konuşmaya başlamasını söylemiş anlattıklarını pür dikkat dinlemeye başlamıştı.
"birinden hoşlanıyordu, araba yarışlarına katılıyor... onunla buluştular ve yasa dışı bir yarışa gittiler. orada fotoğrafları çekilip sızdırılmış ama asıl olay yangın çıkması. onlar gittikten sonra yakınlardaki eski fabrikada bir yangın çıkmış ve... yangın ormana sıçramış. izuku da orada bulunduğu için suçlu konumunda, herkes ondan bir açıklama bekliyor. ama çok korkuyor, yine aynı olayları yaşayacağını düşünüyor muhtemelen." shinsou derin bir nefes verip masadaki paketli sulardan birini alıp açtı bay midoriya olanlar hakkında ne yapacağını düşünüyordu.
izukuysa daha da tedirgindi. eski odasında olmak onu daha çok germekten başka bir işe yaramıyordu. eski anılarını tekrardan yaşayacağı korkusu onu yiyip bitiriyordu.
💌
bakusquad
kirishima
yayan kişiyi buldumdenki
kimmişkirishima
muzanmina
o kimkatsuki
rakibim💌
katsuki
yayanı buldum
muzan yaymış
gerçek adı tobi usunaizuku
teselkur ederimkatsuki
iyi misinizuku
bilmiyorum
hic bir sey bilmiyorum sad ce cok grrgingim
ıf yazamıyorum bilekatsuki
sakin ol
halledeceğim💌
katsuki
gece iki de eski yarış sahasında ol
kazanan kaybedenin anasını siker|
kazanan kaybedenin dediğini yaparmuzan
oo katsuki bakugou
öğrendin demekkatsuki
uzatma
akşam orada ol
olmazsan seni oraya getirmeyi bilirimmuzan
sana neden aşık olduğumu daha iyi anladım şimdi
şu tavırların yok mu
bayılıyorumkatsuki
sen ve iğrenç hislerin umrumda değil
o yarışı kazanacağım
ve sen de hayatımdan siktir olup gideceksinmuzan
biliyorsun katsuki
bundan önceki hiç bir yarışı kazanamadın
bunu kazanacağını sana düşündüren ne?
komiksin bugün güldürdün benikatsuki
bu sefer ciddi olacağım tobi
hiç bir şansın bile olmayacak
✓✓💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thousand liras ୨୧ bakudeku
Fanfiction[🙇🏼🏎️🌸🧍🏻] [bakudeku] izuku tum parami sana yatirdim kaybetme sakin 🥰🥰 katsuki(yakisikli olan yarisci umarim kazanir bin lira ödedim 777) ben asla kaybetmem 05.22 p.m. izuku YA YARAAAM HANİ KAYBETMEZDİN HANİ 10.06 p.m. izuku sarışınlardan hoş...