In timp ce eu si Jack nu eram acasa,eram la serviciu, Bianca era in grija bonei. Se intalnea cu un baietel pe balcon. Bianca nu vroia sa imi spuna:
Ea: Mami, am o relatie complicata si nu vreau sa se bage cineva...Ma descurc si singura...
Nici bona nu vroia sa imi spuna pentru ca nici ea nu stia ca vine acel baietel vine la noi acasa.
Dar intr-o zi,cand aveam si eu o zi libera si Bia nu stia , m-am dus ai i-am spionat pe cei doi "porumbei"!! In acelasi timp ma gandeam cum se va desparti Bia de vecinul de alaturi. L-am recunoscut pe Mike. Asa ca, daca vroiam sa am o discutie privata "fetita" mea "care a crescut", am vrut sa ne jucam fatea-scunselea... Bia a inceput sa numere si eu l-am luat in brate pe Mike si l-am dat afara. Trebuia sa vorbesc cu parintii lui ca eu nu stiam ce sa intampla in casa mea. Bibi cand s-a intors nu l-a mai gasit pe "prietenul" ei si i-am explicat despre ce era vorba:Eu: Bia, esti prea micuta sa ai un iubit si....
Dar cand sa-mi termin propozitia, Bia ma intrerupe:
Ea: Mami, da' ce e ala "iubit"?? Imi iei si mie unul???
Saracuta nu stia ce este ala dar i-am spus:
Eu: Mama, nu-ti pot lua unul! Trebuie sa-ti gasesti tu unul special! Vei intelege cand,vei fi mai mare!
A ramas muta apoi, s-a dus in camera ei cu,gandul la ce i-am spus eu.
Heeeii!! Acesta este un alt capitol sin The Last Journey!! Astept multe voturi!!! Multi pupici dulcici pentru voi!!!