Capitolul IV-Calatorie mortala???

27 9 0
                                    

Dupa doua saptamani de gandire daca mai vreau sa merg in vacante am hotarat sa merg intr-o ultima vacanta....in Olanda.
Am mers cu familia: Bibi, Jack si mama mea.
In timp ce ne pregateam: ne faceam bagajele si chestii dastea, mama a venit la mine si mi-a zis:

Ea: Asta cred ca va fi cea mai,tare vacanta cu toata familia!...Imi pare rau ca tatal tau nu a putut veni! Dar ne vom distra in Olanda! Hei am o idee: hai sa-i cumparam Biancai branza din-aia buna!!

Eu: Da buna idee! Ai ar fi bine sa nu mai simti ce simteai inainte de zborul pe insula tropicala!!

Apoi vine Jack si ne intrerupe discutia:

El: Despre ce vorbiti???

Eu: Vorbim despre cat de minunat va fi in vacanta!!

El: Asa este! Si promit ca va voi duce la un muzeu unde sunt expuse lucrarile lu Van Gogh si la morile de vant!! Si daca vedeti niste drogati peacolo sa nu va speriati!!

Poate pentru unii sa cunosti, sa descoperi si sa tedistrezi explorand li se pare plictisitor, dar mie mi se pare foarte interesant!! Stiu,uneori sunt ciudata!! Ma rog...din nou inainte de a pleca am mers la tatal meu. Nu a putut veni din cauza unor probleme de sanatate....Am angajat o bona:

Eu: Te rog sa ai mare grija de el!! Sa fii cu el mereu!! Doctora Berrkin din acel spital la care te-am trimis ma cunoaste si sa ii spui ca esti din partea mea!! Am pus o camera de supraveghere in toate hainele lui si doar tu si doctora stiti de asta!! Te rog mult sa ai grija de el!!

Ea: Ai incredere in mine! Nu voi fi ca cealalta bona de care mi-ai povestit! Voi avea mare grija!

Am mers spre aeroport si acolo m-am intalnit cu Rosie, cea mai buna prietena a mea:

Eu: Heii (-imbratisand-o-) Buna!!! Ce faci aici??

Ea: Aaaaa, nu cred ca ai uitat!! Ti-am spus de o groaza de ori ca merg in olanda!!

Eu: A da!! Mi-am amintit! A si ce coincidenta si eu merg in Olanda!! Poate ne cazam la acelasi hotel!!

A fost super dragut! Bianca s-a bucurat tare mult sa o vada!

Hei sper ca v-a placut si eu zic ca e bine pana aici!! Multi pupici dulcici!!


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 01, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Last JourneyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum