1

33 0 0
                                    

Hayat nedir ki neden bize bağlanmış bir ip gibi ensemizin dibinde dolanıp durur, her şey şah damarı üzerinden kayıp gidecek olan bir kana bağlı.

Evet fikrimde kararlıydın ya özgürlük ya da ölüm diyerek ban yonun yolunu tuttum. Kurtuluş planım banyo aynasını kırıp keskin çam ile bileğimi kesmekti ya da bilmiyorum öyle bir şey banyoya doğru adım atarken ellerim korkudan titriyordu ama yapacaktım...

Elimde makyaj masasında bulduğum bir parfümle banyo aynasının önünde duruyordum bir anlık bir cesaretle parfümü aynaya doğru attım ve sonra çıkan gümbürtü ve üstüme gelen cam kırıkları ile birlikte yere düştüm. Düştüğüm yerden tam kalkarken odamın kapıcının açılma sesini duyunca elime yerde bulduğum küçük denilmeyecek orta boylu bir cam alıp arkamdaki duvara doğru yaslandım sonra aniden kapıyı hiç tanımadığım biri açtı. Açan kişinin üzerinde ona tam oturan kaslarını belli edecek kadar sıkı bir gömlek ve takım vardı, kumraldı ve gözleri yeşildi ilk defa yeşil gözlü bir kumralı bu kadar yakından görüyordum. Tam bana doğru bir adım atacaktı ki bir anda "YAKLAŞMA!!!" diye bağırınca olduğu yere çivilendi, bir insan neden hiç tanımadığı  biri için bu kadar tepki gösterirdi ki neden???

On beş dakika oluyordu hala aynı şekilde duruyorduk hiç bir şey değişmemişti eğer gözlerimi üzerinden çekersem direk üzerime atlayıp elimden camı alacaktı o yüzden birbirimizin sadece gözlerine bakıyordum hiç beklemediğim bir anda gözüm karardığında son gördüğüm şey özerime doğru gelen adamdı.

Göz kapaklarım çok ağır geliyordu artık açmak istiyordum ama açamıyordum en son zorlayarak da olsa açabilmiştim açtığımda direk gözlerime bakan iki yeşil göz görmemle gözlerimi kaçırdım o da kimdi? ben neden buradaydım? burası nereydi? direk bana bakan yeşil gözlere döndüm sora yatakta doğruldum kolumda takılı olan serumu görünce direk çıkarmaya çalıştım tam  çıkaracakken yeşil gözler nereye baktığımı anlayınca beni tekrar  yatağa yatırdı karın bölgemde bir ağrı vardı oraya bakınca sargı bezini görmemle gözüme korku perdesinin inmesi bir oldu. Korkudan ne yapacağımı bilemedim bir an yanaklarımda ıslaklık hissettim ağladığımı o an anladım sonra hüngür hüngür ağlamaya başladım bunu görünce adam elini yanağıma götürüp yaşları silmeye başladı. Tanımadığım bir adamın bana dokunmasından hoşlanmadığım için adamın elini ittirdim ve "Her şey senin yüzünden!" Ama sesim bitkin çıkmıştı bunun üzerine adam elini yanağımdan çekti ve odadan çıktı.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SEN KİMSİN!Where stories live. Discover now