𝟢𝟤.

1 1 0
                                    

"𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝖬𝗋𝗌. 𝖲𝗁𝖺𝗄𝖾𝗌𝗉𝖾𝖺𝗋𝖾." 𝖧𝖺𝗒𝗅𝖾, 𝗍𝗁𝖾 '𝖨𝖳 𝗀𝗂𝗋𝗅' 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝖼𝖺𝖽𝖾𝗆𝗒 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗇𝗍𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗉𝗅𝖺𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗅𝖺𝖻.

𝖫𝗒𝗅𝖺 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽. "𝖠𝗀𝖺𝗂𝗇.." 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗁𝖾𝗋.

"𝖬𝗁𝗆.." 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝖼𝗒𝖼𝗅𝖾 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗅𝗒𝗅𝖺, 𝗌𝖼𝖺𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋. "𝗐𝗁𝗒 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝖽 𝖺𝗇𝗒 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌𝖾𝗌 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝖻𝖺𝖻𝗒?"

𝖫𝗒𝗅𝖺 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗈𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀.

"𝖲𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖨 𝗌𝗉𝖾𝖼𝗂𝖿𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖺𝗌𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝗌𝗉𝖾𝖺𝗄 𝗎𝗉? 𝖶𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎?" 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾, 𝗌𝗁𝖾 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗅𝗒𝗅𝖺'𝗌 𝗁𝖺𝗂𝗋, 𝗉𝗎𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝖻𝖺𝖼𝗄𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌.

"𝖠𝗁-" 𝖫𝗒𝗅𝖺 𝗁𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗂𝗇. "𝖫-𝗅𝗂𝖻𝗋𝖺𝗋𝗒.."

"𝖫𝗂𝗄𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌..𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝖼𝖺𝖽𝖾𝗆𝗒 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖾𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖽𝗎𝗌𝗍𝗒 𝗅𝗂𝖻𝗋𝖺𝗋𝗒." 𝖧𝖺𝗒𝗅𝖾 𝖼𝗁𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝖽.

- 𝗌𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝖿𝖿𝖾𝖾 𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗅𝖺𝖻 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗈𝗎𝗋𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗅𝗒𝗅𝖺'𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽.

𝖧𝖺𝗒𝗅𝖾 𝗀𝗂𝗀𝗀𝗅𝖾𝖽. "𝖬𝗁𝗆 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖻𝗒𝖾 𝖻𝖺𝖻𝗒." 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗇𝗍𝖾𝖾𝗇.

- 𝖫𝗒𝗅𝖺 𝗌𝗍𝖺𝗒𝖾𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍. 𝖠𝗌 𝗌𝗈𝗈𝗇 𝖺𝗌 𝗁𝖺𝗒𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍, 𝖺𝗏𝗒𝖾 𝗋𝖺𝗇 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋.

"𝖠𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗄𝖺𝗒..?" 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗋𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗈𝖿𝖿𝖾𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗒𝗅𝖺'𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾.

"𝖸𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗇𝗈𝗍 𝗁𝖾𝗅𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾, 𝖺𝗏𝗒𝖾. 𝖲𝗍𝗈𝗉 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗆𝗈𝗍𝗂𝗈𝗇..𝗅𝖾𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝖽𝗈 𝗂𝗍. 𝗂𝗍'𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗇𝖾𝗐 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾."
𝖫𝗒𝗅𝖺 𝗁𝖾𝗅𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖺𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝖼𝖺𝗇𝗍𝖾𝖾𝗇 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖻𝗈𝗐𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗁𝖾𝖺𝖽.

𝖠𝗏𝗒𝖾 𝗋𝖺𝗇 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋. "𝖫𝗒𝗅𝖺, 𝗂𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗇𝗈𝗍 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎..𝗂 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂𝗍'𝗌 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗎-"
𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌 𝗀𝖾𝗍 𝖼𝗎𝗍 𝗈𝖿𝖿 𝖻𝗒 𝗅𝗒𝗅𝖺.

"𝖨𝗍'𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒, 𝖺𝗏𝗒𝖾. 𝖨 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎..𝗂𝗍'𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖾. 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖾𝗇𝖽 𝗎𝗉 𝗂𝗇 𝗍𝗋𝗈𝗎𝖻𝗅𝖾 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀. 𝖲𝗍𝗈𝗉 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗂𝗍..𝗈𝗄𝖺𝗒? 𝖶𝗁𝖾𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝗌, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗂𝗀𝗇𝗈𝗋𝖾 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗆𝗒 𝖾𝗑𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇𝖼𝖾, 𝗌𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗈𝗇'𝗍 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗀𝗎𝗂𝗅𝗍𝗒." 𝖫𝗒𝗅𝖺 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌.

"𝖡𝗎𝗍 𝗅𝗒-"

"𝖨𝗍𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒 𝖺𝖺𝖺. 𝖨𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝗌 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝖽𝖺𝗒, 𝗂𝗆 𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗂𝗍. 𝖡𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒, 𝗂𝗆 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗈𝗆𝖾..𝗂'𝗅𝗅 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍..𝗌𝖾𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝖾𝗇?"

"𝖴𝗁-𝗁𝗆𝗆..𝗈𝗄𝖺𝗒.." 𝖺𝗏𝗒𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗂𝗇 𝖺 𝗅𝗈𝗐 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾.

( 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗌𝗄𝗂𝗉𝗌, 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗆𝖾.)

- 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗆𝖾, 𝖾𝗑𝗁𝖺𝗎𝗌𝗍𝖾𝖽. 𝖳𝗁𝗋𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗀 𝗂𝗇 𝖼𝗈𝗎𝖼𝗁, 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝗋𝗈𝗈𝗆. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗈 𝗅𝖺𝗒 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖽, 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗆𝗎𝖽𝗀𝗒 𝗌𝗆𝖾𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝖿𝖿𝖾𝖾 𝖽𝗂𝗌𝗍𝗋𝖺𝖼𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋. 𝖦𝗋𝖺𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗐𝖾𝗅, 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝗋.

(𝖳𝗂𝗆𝖾 𝗌𝗄𝗂𝗉𝗌)

𝖲𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗍 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗌𝖺𝗇𝖽𝗐𝗂𝖼𝗁 𝗌𝗁𝖾 𝖿𝖾𝗍𝖼𝗁𝖾𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖿𝗋𝗂𝖽𝗀𝖾. 𝖲𝗁𝖾 𝗋𝖾-𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗅𝗈𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗋𝗈𝗍𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖻𝗂𝗍𝖾.
𝖲𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒 𝖺 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗁𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝗋𝖾𝗌𝖾𝗇𝖼𝖾.

"𝖧𝖾𝗒, 𝖫𝗒𝗅𝖺." 𝖧𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗆 𝗌𝗉𝖾𝖺𝗄𝗌.

"𝖬𝗁𝗆." 𝖲𝗁𝖾 𝗆𝗎𝗋𝗆𝗎𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝗐𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝗉𝖾𝖺𝗄𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗋𝗂𝗉𝗍𝗌.

"𝖶𝖺𝗂𝗍..𝖺𝗋𝖾𝗇'𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗍 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝗈𝗐..?"

"𝖭𝗈, 𝖨 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗁𝗈𝗆𝖾."

"𝖶𝗁𝗒?" 𝗌𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝗌 𝗂𝗇 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽.

"....." 𝖫𝗒𝗅𝖺 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗌𝗉𝖾𝖺𝗄 𝖺 𝗐𝗈𝗋𝖽.

"𝖮𝗁, 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝖾𝗍 𝖻𝗎𝗅𝗅𝗂𝖾𝖽 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇?..𝗐𝗁𝗒 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗄𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌𝖾𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍? 𝖦𝖾𝗍 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝗈𝗄𝖺𝗒..?"

"𝖸𝖾𝖺𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗆 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖽𝗈. 𝗂𝗆 𝖿𝗂𝗇𝖾." 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗂𝗇 𝖺 𝗁𝗈𝗉𝖾𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗍𝗈𝗇𝖾.

"𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇." 𝖬𝗈𝗆 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌.

𝗖𝗘𝗥𝗨𝗟𝗘𝗔𝗡Where stories live. Discover now