0.1FUTBOLA BAŞLAYIP-BIRAKMA

28 1 0
                                    

DAHA YENİYİM ARKADAŞLAR ŞİMDİLİK HAYAT HİKAYESİYLE BAŞLIYORUM UZATMAYAYİM

  Bir yaz günü kardeşi bir futbol takımına yazılmış olan ben canım sıkılmaya başlayınca,futbol takımına girmek istemiştim ve ailemden izin alıp kardeşimin takımına girmiştim.

  Antrenmanlara gitmeye başlamıştım.Antrenmanda tanıştığım Memo,Anıl ve Emo ile hemen kaynaşmıştım ve iyi anlaşmaya başlamıştım.

  Artık iyi bir çalımcı olamasamda yaşıtlarıma göre hızım ve şutum çok iyi olduğu için koçumun tavsiyesi ile forvet oynamaya başlamıştım.
Zaten kendimde biliyordum defans oyuncularının bana yetişemeyeceğini ama bir sıkıntım vardı...[gelecek bölümlerde]

•••••••••••••••••🌴🌴🌴••••••••••••••••••

  U12 ligi başlamıştı.İlk maç Altınordu'ylaydı.Ben kadroda sağ bek olarak yazılmıştım ve buna anlam verememiştim.Bunu koçuma defalarca söyledim ancak koçun fikrini değiştiremedim.

  Maç düdüğü çaldığında maç başlamıştı. Ancak ben ne kadar çabalasamda kendi mevkimde olmadığım için açık veriyordum bu yüzden birinci golü yedik,devre arası düdüğü çaldığında takımım mutsuzdu.

  Ben onlardan iki kat daha mutsuzdum çünkü benim yüzümden gol yemiştik.İlk defa antrenman maçları dışında ilk maçımıza çıkmıştık ve daha birbirlerimizi bile yeni tanıyorduk neyseki ben ve bazı kişiler iyi kaynaşmıştık.

  Düdük çaldığında ve Altınordu maça başladı ve hızlı bir atakla ikinci golüde yedik maç böyle bitti.Takımın morali düşmüştü ilk maçımızda yenildiğimiz için.

  Ben hem sinirli hem de hüzünlü olduğum için yani ne yaptığımı bilemiyorum fazla futbolu bırakma kararı almıştım keşke almasaydım diye kaç kez kendi kendime söylenip durdum.

  Futbolu bırakıp derslerime odaklandım ancak ortaokulda futsal takımındaydım yani kısacası futbolu bırakmıştım ama içimdeki his hala futbolu istiyordu.

••••••••••••••••🌴🌴🌴•••••••••••••••••

  5-6 sınıftayken hep ikinci olduk ve birincilerle karşılaştık ve hepte karşımıza ilin en iyi okulu çıkıp durdu.Ve her defasında yenildik.Ama bu bizim daha fazla hırs yapmamıza neden oldu.

  Afedersiniz takım arkadaşlarımda o kadar yetenekli değildi aralarında iyi bir şutçu ve iyi bir kaleci vardı sadece.Takımı biz taşıyormuş gibi gözüküyordu uzaktan.Koronavirüse kadar böyle devam etti...

SORULARINIZI VE VİCTORY FANFİC'TE ÖNERİLERİNİZİ BENLE PAYLAŞIRSANIZ MUTLU OLURUM
YENİDEN GÖRÜŞÜRÜZ BAY 👋🏻🙂

THE MY LİFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin