0.2 YENİDEN FUTBOLA DÖNÜŞ

11 0 0
                                    

HERKESİN BİLDİĞİ GİBİ KORONAVİRÜS BİRÇOK ALANDA ETKİ YARATTI.E BUNDANDA FUTBOLCULAR NASİBİNİ FAZLASIYLA ALDI.NEYSE BENDE FAZLA UZATMAYAYIM.

Korona gelmeden 1 ay önce falan yine eski takımıma kendi irademle katılmıştım.Antrenmanlar zaten haftada 2-3 kez oluyordu.

Bir anda hocanın aklına beni sağ bek oynattığı aklına gelmiş gibi.İlk antrenman maçında sağ bek oynatmıştı.Çünkü hala biliyordu hızımın yaşıtlarıma göre daha iyi olduğunu.

İşte her neyse bu koronavirüs gelmeden önceki çıktığım antrenmanda bir şanssızlık oldu.Anıl rakip forvet iken şut çekmeye çalıştı.Bende genelde öyle saf gibi beklemem.Ayağımı kaldırırım ve zıplarım hiç birşey yapamıyorsam bile.

İşte o sırada top havadaki ayağıma değil zıplamaya yardımcı olan ayağıma denk gelmişti.Ve sert bir şekilde yere kapaklanmıştım.Geri kalktığımda top kornere çıkmıştı.Ve bileğim fazlasıyla ağrıyordu.İlk başta burkulma zannettim.

•••••••••••••••••✨✨✨••••••••••••••••••

Ama antrenman bittiğinde öyle olmadığını anladım.Çıkıkçıya gittik.Sağ ayak bileğimdeki tendonlar zedelenmiş ve ayak bileğimdeki tüm küçük kemikler farklı yere dağılmış vaziyette olduğunu söyledi.

Ve zaten belli oluyordu da şişlik ve morluktan.Ardından ekledi."Çok fazla zorlama."dedi.Koronavirüs geleceği zamanda lig vardı.(Ama daha koronavirüsün ne olduğunu bilmiyoruz.)

Bende lige katılayım oynuyayım diye antrenmanları eksik etmiyordum.Yani ilk 11 başlamak istiyordum.(Sonra pişman oldum.)Antrenmanlarda hep şut çalışması yapıyorduk maçlar olacağından bende zayıf ayakla vurmaya başladım.

Şaka maka iyide vuruyordum ve koç yanıma gelip"Senin zayıf ayağın yok mu?"dedi gülerek.Ama bilmeden olsada destek ayağı sağ ayak yaparak zorluyordum.

Evet size bahsettiğim talihsizliğe gelirsek sağ ayağımı kullanmadığım için U16'ya seçilmemiştim.Ve bu beni fazlasıyla üzmüştü.Öyleki antrenman sonrası eve gidip ağlamıştım.

Sonradan hem U16 antrenmanlarını izlemek hem de gezmek dolaşmak amacıyla sakat ayağımla dışarı çıkmıştım.

•••••••••••••••••🏟️🏟️🏟️••••••••••••••••••

Sahaya gelmiştim.Ve sadece basitçe 5/2 yaptıklarını gördüm.Ve o anlık gelen bir sinirle ağaca tekme atmaya başlamıştım.

Ve koronavirüs geldiğinde yine uzunca bir süre boyunca futbola ara vermek zorunda kaldım kaldık çünkü dışarı çıkma yasağı vardı.

VİCTORY KİCKOFF OLMAYAN 2.SEZONUNA ÖNERCEĞİNİZ FİKİRLER VAR MI?

YİNE GÖRÜŞMEK ÜZERE BAY👋🏻

THE MY LİFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin