🍎..O ses..📻

36 7 2
                                    


Alastor tarafından;

Sabah olmuştu kitap okurken uyuya kalmıştım. Kitabın arasına ayraç koyup ayağa kalktım, kıyafetlerimi giydikten sonra merdivenlerden aşağıya indim. Charlie Vaggie ile bir şeyler konuşuyordu. Angel her zamanki gibi Husk'a yavşıyordu. Her şey normaldi. Bir dakika.. küçük kral da buradaydı ah doğru ya! Ondan her ne kadar nefret etsemde çıkarlarım için yararlı bir piyon kendisi!

"Evet arkadaşlar! Size dün bahsettiğim gibi bugün birbirimize olan güveni arttıracağız! Hadi bakalım herkes toplansın!!"

Charlie'nin dedikleri üzerine yanına gittim herkes toplanmış koltukta Charlie'nin açıklamasını bekliyorduk.

"Evet arkadaşlar, bildiğiniz üzere uzun bir aradan sonra bugün yeniden güven testlerine başlıyoruz! Bugün'nün etkinliği... evlilik! Vaggie ile ben sizlere birer çift seçeceğiz ve sanki evli bir çiftmişsiniz gibi bir gün geçireceksiniz!"

"Charlie tatlım bu biraz.. değişik sanki?"

"Küçük kral ile eş olmadığım sürece bana fark etmez."

"Husk ile olacaksam neden olmasın~ *Husk'a yapışır*"

"Biri şunu alsın üzerimden."

Solungaçlarımı çıkartıp Angel'ı Husk'ın üzerinden alıp koltuğa bıraktım. Angel'ın bana attığı bakışları görmezden geldikten sonra Charlie'nin çiftleri açıklamasını bekledim.

"Evet arkadaşlar ben tabii ki de bildiğiniz gibi kız arkadaşım Vaggie ile beraber olacağım Husk ve Angel beraber olacak, Babam ve Al beraber olacak!"

Duyduğum şeyler karşısında şok olmuştum, ama küçük kralımızın yüzünü görünce bi anlığına gülmeye başladım

"Hahahah!"

"Neye gülüyorsun be?!"

"Küçük kralımızın yüz ifadesi tam gülmelik!"

"Neyseee, haydi huskie canım evleniyoruz! Oh aman tanrım CHARLİE GELİNLİK VE DAMATLIK YOK MU?"

"Ah Angel hatırlattığın iyi oldu, evet arkadaşlar kendi aranızda kim gelin kim damat karar verin!"

"Ben tabii ki de gelin olacağım ve tatlım Husk da damat olacak!"

"Güzel! Ben de gelin olacağım ve Vaggie damat olacak!"

"Hadi bakalım marş marş herkes gitsin giyinsin nifty de bize güzel şarkılar bulacak"

Lucifer pov;

Charlie sırf bu etkinlik için şaka maka ciddi bir şekilde giyinme odası hazırlamıştı heryerde gelinlik ve damatlık vardı. Odaya yavaşça girip etrafı incelemeye başladım, güzel dizayn edilmişti; hoşuma gitti. Sonra gelinliklere baktım, arkamdaki gölgeyi fark etmem de çok zamanımı almamıştı zaten. Bi anda omzuma dokunan ele baktım.

"Vay be! Küçük kralımız gelinlik bakıyor (!)"

"Charlie'yi kırmamı beklemiyordun herhalde?"

"Tabii ki hayır küçük kralım, ama siz gelinlik giyecekseniz bana da damatlık seçmek düşer." *yere çömelip Lucifer'ın elini alır, öper*

Elimdeki öpücüğü hissettiğimde anında elimi çektim. Hafif kızardığını fark edince kafamı başka bir yere çevirdim.

"Iyy! Dokunma bana."

"Küçük kralımızın yüzü ıyy demiyor sanki(?)" *sırıtır*



:3

"Seni reddetmeye gücüm yetmedi.."Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin