Lucifer pov;
Alastor'un elini yüzümde hissettim bi anda kafamı kendisine çevirdi. Birbirimize bakıyorduk, göz kırpmama yarışması falan mı yapıyoruz böyle? Bi anda bana yaklaşmaya başladı... dona kalmıştım bedenim haraket etmiyordu bana ne olacaktı, derken elini yüzümden çekti.
"Çok çirkinsin(!)"
"Sensin o çilek kafa..!"
Bana bir bakış ayıp kıyafet seçmeye gitti. Bende kendi işime bakmaya karar verdim ve gelinliklere bakıyordum. AMINA KOYAYIM BEN BU GELİNLİKLERİN İÇİMDE KAYBOLURUM?! bi anda Alastor'un bana bir gelinlik uzattığını fark ettim. Gelinlik tam boyuma göre yapılmıştı ve hoştu.. bir dakika ben neden gelinlik bakıyorum? Angel dust beni kötü etkiledi galiba(?) Alastor'un bana uzattığı gelinliği aldım ve ona bir bakış attıktan sonra deneme kabini benzerimi bir şeye girdim. Orada üstümü değiştirdikten sonra kendime baktım. Gelinlik bana tam oturmuştu ve kötü durmuyordu. Dışarı çıktım ve bir çift beyaz eldiven giydim. Kıyafet odasından çıktım ve ana salona doğru gittim. Angel dust, husk, charlie, vaggie ve Alastor oturmuş beni bekliyorlardı çok bekletmemişimdir umarım. Charlie beni görünce bana doğru gelmeye başladı.
"Baba çok sade giyinmişsin?"
"Zaten gelinlik giydim iyicene kokoş mu olsaydım(?)"
Charlie kafamı bir duvak ve boynuma kurdelemsi bir şey taktı. Ona hayır demedim sonuçta biricik kızım. Sonra elime bir çiçek buketi tutuşturdu. İlk evlenme taklidini biz yapacaktık herhalde? Charlie Alastor'un yanına gidip kulağına birkaç şey fısıldadıktan sonra Alastor yanıma geldi ve elini bana uzattı, bir dakika elini uzattı? Dokunulması sevmiyordu diye biliyordum n'oluyo lan?? Neyse elini tuttum ve beni kırmızı bir halıya götürdü kırmızı halı ne alaka?? Neyse karşımda 3 tane kutunun üstüne çıkmış nifty duruyordu.. gülmemek için kendimi zor tutarken bi anda evlenme müziği çaldı?? Bi anlığına gülmeye başlayacağımı sandım ama Charlie'nin bana yaptığı kaş göz hareketlerini görünce kendimi tutmaya devam ettim sonra nifty bir çift yüzük uzattı??? OHA YARDIM EDİN BİRİNDE LUCIFER DİĞERİNDE ALASTOR YAZIYOR?!?!
"Hehehe.... Efendim Alastor yazan yüzüğü kralımıza takacaksınız 😍"
"Ne. Bana böyle bir şeyden bahsedilmedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Seni reddetmeye gücüm yetmedi.."
RomanceCharlie'nin yalvarışları üzerine onu kırmak istemeyen "Cehennem'in Kralı" Lucifer, kısa bir süreliğine Hazbin Otel de kalmaya karar verir. Ama orda pek de hoşlanmadığı kişi olan 'Alastor' vardır. Lucifer zamanla ona karşı bir şeyler hissetmeye başl...