Sziasztok a nevem Toya Aoyagi. Nem vagyok túl ismert, inkább visszahúzódó és általában ezt kihasználják. Ami szerintem gáz, de lehet azért mondom mert velem csinálják.
Nincsenek barátaim de szerintem ezekből már rájöttetek, ja meg én vagyok a tipikus okoska gyerek az osztályban.
De ha már így bemutatkoztam mondok pár érdekességet és tulajdonságot magamról.
Kifejezetten szeretek énekelni. Mindig is az volt az álmom hogy énekes lehessek és legyen egy társam de, nincsenek barátaim így maximum egyedül énekelnék, de félős vagyok így feladtam ezt az álmomat, helyette egy bunkókal teli gimibe járok és artistnak tanulok, mert kifejezetten szeretek érzéseket egy festmény be vagy rajzba kifejezni, Ja meg szeretek rajzolni.
Nem tűnök sportos alkatnak, bár nem mondanám olyan hű de nagy sportnak az úszást, mint például a focit vagy a kosárlabdát de én élvezem.
Pihenés képen általában olvasok, és általában mangát. Nagyon szeretem a Shounen mangákat bár a fiúk 80%-nak a kedvenc műfaja de van olyan műfaj amit még szeretek de azok nem érdekesek.
Ahhoz képest hogy én vagyok az osztály okoskája nagyon sokat megyek a játék terembe, ja meg otthon is sokat szoktam játszani, nem is értem hogy-hogy vagyok ilyen jó tanuló.
Nem tudom hogy ti hogy gondoljátok de este csillagokat nézni valami elképesztő. Olyan szépek a csillagok, meg nézném őket közelebbről de félek a magasban és az űrtől is.
Hmm...nem tudom hogy mit tudnék még mondani magamról. Meg van...
Míg valakinek az a legnagyobb kívánsága hogy kapjon egy iPhone 15-öt, addig nekem az hogy legyen egy legjobb barátom.
Tudom hogy nyálasan hangzik de ez van.
Na mindegy ennyit a be mutatkozásomról remélem érdekesnek találsz engem.
{_________________________________________}
Ez a első nevezhető könyvem (amúgy ez a ship naon cuki) Flóra, Lili csak jöttek az ötletek :)
YOU ARE READING
Végre valaki
RomanceNem vagyok túl ismert a suliban, inkább visszahúzódó. Mindig bántottak a kinézetem és a személyiségem miatt. Próbáltam vele nem foglalkozni de fájt, és ráadásul egyre sértőbek lettek. SOHA NEM ÉRTETT MEG ENGEM SENKI. De ekkor találkoztam vele.(A...