HERKES BİLİR 39.BÖLÜMDEN SONRA 2.SEZONU HEPİMİZ BEKLEMİŞİZDİR BENDE KENDİME GÖRE ÇİZGİ FİLMİ DEVAM ETTİRDİM İYİ OKUMALAR
SHOU OOTA
Artık liseyi bitirmiştim.Ama lisenin bir önemi yoktu zaten ben Japonya'nın en iyi takımı Kashima Antihers'de oynayan profesyonel bir futbolcuydum Tagi'de bizim yedek kaleci olarak oynuyordu.Ve Reika ve Erika'da bizim takımın kız takımında profesyonel olarak oynuyorlardı.
Ve şansa bak ki bugün erkek takımıyla kız takımı hazırlık maçı yapacaktı...•••••••••••••••••🌴🌴🌴•••••••••••••••••
Hazırlık maçı başladığında tribünde Ryuuji ve Ouzou'yu görmüştüm herhalde bizi izlemeye geldiler dedim kendimce.Hazırlık maçı başladı ve ilk dakikadan golü attık.Kız takımı ne olduğunu bile anlamamıştı ama sonra koç beni oyundan aldı ve"Soyunma odasına gidip giyinebilirsin."dedi.Kız takımda ise Reika & Erika takıma bir türlü alışamamıştı.
Neyse bende Furuya'ların yanına gittim.Onlarla konuştum ve bana takımı yeniden toplamaya çalıştıklarını söylediler.Ryuuji sırıtarak "Burdada işler yolunda gitmiyor galiba"dedi.Bende"Maç bitimini bekleyelim hem Tagi hem de kızlarla da konuşmamız gerek bu konuyu."dedim...
•••••••••••••••••••⭐⭐⭐••••••••••••••••
Maç bitimi kızlarda Tagi ile bizim yanımıza geldiler.Ve konuşmaya başladık.Konu yeniden takıma kurmaya geldiğinde kızlar aynı anda "Takıma alışamadık"dediler."Böyle giderse yedek kalacağız."diye de eklediler.Tagi ise"Bende artık yedek kalmak istemiyorum."dedi.
OUZOU FURUYA
3saat önce
Bende artık judodan sıkılmaya başlamıştım.Ryuuji ise matematik ve problemlerden bıkmıştı.Ryuuji bir anda"Yeniden takımı(Momoyama Predators'ı)kursak mı?"diye mırıldandı."Bende bekle bakayım sen ne dedin?"dedim.Ve ekledim"Neden olmasın.Erika söylemişti bugün erkek takımıyla maç yapacaklarmış onlarlarla konuşmaya gidelim ne dersin?"dedim.Ryuuji onaylarcasına başını salladı...••••••••••••••••••🌀🌀🌀•••••••••••••••••
Tagi'nin sözünden sonra Ryuuji"Ben bilimden ve ilimden artık bıktım."dedi.Ve ekledi"Ouzou'da judodan artık zevk almamaya başlamış."dedi.
Bunun üzerine Reika"Kota ne yapıyor?"dedi.Bende arsızca sırıtarak"Onu senin bilmem gerekmiyor mu?"dedim.Reika bunu üzerine"Hiç değişmemişsin Ouzou hemde hiç."diye söylenip durdu.Ryuuji "Kota sakatlanmış."ve"Barcelona'da forma şansı bulamamaya başlamış."diye ekledi.Reika bunu duyunca üzülürmüş gibi oldu.
Shou hemen atladı ve"Yani takımı yeniden kursak geri gelir değil mi?!"diye bağırdı.Yanında duran Tagi"Kulağımı hissetmiyorum artık."diye söylendi."Hiç değişmemişsin Shou."dedim.Ryuuji de ardından"Bilemiyorum Shou."dedi.Tagi"O zaman neden sormuyoruz"diye sordu.
Bende"Dağılalım evlere sonra bu konuyu herkes düşündükten sonra yeniden konuşalım."dedim.Herkes eve dağıldı...
SİZCE KOTA NE DİYECEK BU İŞE
ÖNERİNİZ VARSA BEKLERİM
YENİDEN GÖRÜŞMEK ÜZERE BAY👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCTORY KİCKOFF OLMAYAN 2.SEZONU
General FictionHerkesinde bildiği gibi 39 bölümde bitmişti benim amacım 2.sezonu olamayan Victory Kickoff'u kitaba kendi düşüncelerimle yazmak bölümleri 3 günde bir atarım