SHOU OOTA
Dünki konuştuklarımzdan dolayı sahada buluşmaya karar verdik.Buluşmak için Reika ve Erika'ya evinden alıp sahaya doğru yola koyulduk.Sahada Tagi ile Aoto paylaşıyordu.Ardından üçüzler geldi.
Yedek kulübesinin yanında daire oluşturarak oturduk konuşmaya başladık.Kota"Bir koç bulmamız gerek."dedi.Konuşmaya ara verdiğimizde havada oynamaya başladık.Bir süre sonra sahaya bir adam bir kadın girdi.Adamın tekniğine birazcık inceledim neden yaptığımı bilmiyorum profesyonel gibiydi. Bizimkilere"Şuraya baksanıza." dedim.Ryuuji göz gezdirdikten sonra "Evet adamın tekniği üst düzey." dedi.Ve ekledi."Adamım yanındaki kadın Kyoko'ya çok benziyor."Ouzou Ryuuji'nin söyledikleri üzerine"Zaten adam Koç Hanashima"dedi.Kota "Bundan nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?"
Ouzou"Koç Hanashima Kyoko'ya her zaman buraya gelir kafasını toparlamak için"dedi.Erika hızla "Kafasında ne var ki"dedikten sonra Ouzou sırıtarak"Aşkım sen de biliyorsun ki kazanamadığımız final maçı"diyince Erika hem kızmış hem de utanmış bir halde"Evet sevgilim."dedi.Reika bir anda"O zaman ne bekliyoruz yanlarına gidelim."dedi.
Kyoko ve Hanashima'nın yanına gidince selamlaştık bizi beraber gördüklerini sevindiler."Noldu yine bir araya gelmişsiniz?"Bizde"Yeniden bir arada olmak ve şampiyon olmak istiyoruz."dedik ben hemen cümlenin arkasına bağırarak"Siz yeniden bizim koçumuz olabilir misiniz?!"diye sordum.
Arkamda Ouzou"Neden olmasın?"ve herkes Koç Hanashima'ya baktı. "Olmaz"dedi sert bakışlarla herkes şaşırmıştı.Tam Ryuuji "Ama..." diyecekken ağzını kapatıp"Hayır dediysem hayır."diyerek teklifini reddetti.Ve herkes beklerken koç Kyoko'yuda alıp sahadan gitti.Kyoko koç duymayacağı sesle giderken"Ben size sonra ulaşırım."dedi ve ayrıldı.
...
O günü bitirmiştik.Ve yarın Kyoko'yla buluşacaktık.Akşam yemeğini yiyip tam yatacakken gruptan gelen mesajla irkildim.Ve konuşmaya başladım.
SHOU İLE İFTARA DOĞRU
+ 4 yeni mesaj0uz0ufuruya:beyler ve
hanımlar aşkımı ilan
ediyorum Erika benimle
evlenir misin?
²¹·⁵³erik4takat0:evet evet evet
²¹·⁵⁴k0tafuruya:noluyo lan burada
²¹·⁵⁵reik4saionji:yok bişey aşkım
²¹·⁵⁶ryuujifuruya:asıl burda noluyo
²¹·⁵⁷k0tafuruya:Bişey yok bizimkinde zaten biliyordu herkes
²¹·⁵⁸shouoota:pekiya Erika gil
²¹·⁵⁹erik4takat0:bizimki bilinmiyor muydu shou
²²·⁰⁰tagisugiyama1:hakket aq ikiside
biliniyordu niye tatavana yaptınız
²²·⁰¹takumaa0t0gon:evet yani
²²·⁰²shouoota:sen sus bücür
²²·⁰³takumaa0t0gon:neyse aq Shou'nun çenesini çekemiyeceğim herkese bay
²²·⁰⁴tagisugiyama1:Kıyamet alameti
²²·⁰⁵TAGİ SUGİYAMA
Ertesi gün Kyoko'yla buluşmak için evden çıktık.Kyoko'yla bir AVM'de buluşacaktık.Herles gruplu halde gelecekti.Ben,Aoto,Shou bir grup;Furuyalar bir grup; kızlar ve Kyoko bir grup olmak üzere.
AVM'ye vardığımızda Kyoko bizden Hanashima'nın yaşadıklarından bahsetti.Meğerse Koç Hanashima biz yokken ailesini kaybetmiş ve bunun için reddetmiş.Bunun için o zaman ilk önce başsağlığına gidelim sonra bu konuları konuşalım dedik.
Hanashima'nın yanına gittik başsağlığı diledikten sonra Shou bağırarak"Koç üzgün olduğunu biliyoruz ama aileni gururlandırmak istiyorsan bizle birlikte şampiyon olmalısın!"dedi.Ve koç emin gözlerle Shou'ya bakıp"Olacağız."dedi.Shou işe yaramıştı.
İlk önce antrenman günlerini 1.hafta "Pazartesi,Çarşamba,Cuma,Pazar" - 2.hafta"Salı,Perşembe,Cumartesi" ile iki haftada toplam 7 gün antrenman yapmış olacaktık.Bugün 1.antrenmanı yapacaktık.Herkes eve gitti ve futbol eşyalarını getirdi antrenman başladı.
İlk antrenman olduğu için şimdilik şut çekiyrduk sonradan invertal koşular yaparak kondisyon çalışmaya başladık.En sondada 11 - 11 topu ayağında tutma antrenmanı yaptık ve antrenmanı bitirdik.
Koç yanımıza gelip"Aferin,hepiniz gelişmissiniz."diyerek yanımızdan ayrıldı.Bizde soyunma odasına girip üstümüzü değiştirdikten sonra sahadan ayrıldık.Herkes yol boyunca evlere dağıldı.Ve yattı.
TÜRKİYE ŞAMPİYONASINA GİDECEĞİMİZDEN FFAZLA YAZAMIYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCTORY KİCKOFF OLMAYAN 2.SEZONU
Fiksi UmumHerkesinde bildiği gibi 39 bölümde bitmişti benim amacım 2.sezonu olamayan Victory Kickoff'u kitaba kendi düşüncelerimle yazmak bölümleri 3 günde bir atarım