Hepimiz oyunu satın almıştık ve 3 kişiydik 3.nün gelemeyeceğini bilsekte şansımızı denemek istedik girdik bir lobi kurduk ve aynı anda davet ettim onlarda aynı anda tıkladı birşeyler yanlış gibiydi 2 kişiydik ancak oyun başladıktan yaklaşık 30-40 sonra bizimle birlikle gelişen birşey vardı malzemelerimiz ortadan kayboluyor bazenleri araçlarımızı bıraktığımız yerde bulamıyorduk bu tuhaftı bu olayların ardından oyunu sil yükle yaptım ardından tekrar girdiğimde (aynı arkadaşımla) yine aynı şeyler oluyordu oyundayken bizi izleyen birşey olduğuna emindik resmen arkadaşımla birbirimizden uzaklaşamıyorduk bunlardan şüphelenip 3. arkadaşıma sordum (discord ekranı gelir) ona özelden şöyle yazmıştım Twelzone: Hey oyunun bizimle birlikte çalışmadığını sanıyordum(3.Arkadaş): Zaten çalışmadı?Twelzone: aynen çok komik bu bir şakaysa gerçekten hiç eğlenceli değil kanka dur artık(3.Arkadaş): Aga delimisin çalışmadı diyorum ya zaten oyunu iade ettimHemen ardından arkadaşımın oyunun yüklü olmadığını attığı bir ss gönderdiğini gördüm ve iade talebinin ss'inide göndermişti korkmaya başlamıştım oyunda olan her neyse gerçekten tuhaftı oyunu yeniden açıp girdiğimizde bu sefer daha tuhaf şeyler oldu oyunda arkadaşımla kavga ettik kısaca onun yaptığını düşündüm ve onu oyundan attım (kickledim) sonra (2.arkadaşın ismiyle birisi katıldı) Geri gelmeyeceğini sanıyordum tarzında discorddan yazdım ve o korkunç an yaşandı (Oyunu kapattığının ss'ini discorddan gönderdi) Bunu görmemle onun arkadaşım olmadığını anladım gözlerim kocaman açıldı korktuğum belliydi bir anda bilgisiyarın kapama tuşuna bastım reflex olarakmı yoksa korkudan mı yaptım emin değilim ancak o zamandan beridir Subnautica 3 oynamıyorum.
(Kısa ilerleyen süreçlerde uzatılacak zaten)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Subnautica 3 (Creepypasta)
HorrorBu Eğlence için yazılmış bir oyun creepypastasıdır bu oyun daha çıkmadığı için tahminlerle birlikte yazılmıştır