bir süre geçti aslında çok uzun süre geçti ve oyunun düzeldiğini düşündüm bir sürü güncelleme geldi ve arkadaşıma indirmesini söyledim öylede yaptı zaten oyunu açıp nerede kaldığımızı biraz inceledim sonra aşırı dikkatle oynamaya başladım suya girdim birşey tuhaftı ses 2 kez gelmişti yankılanmıştı kulaklıkla tuhaf bir ses duymuştum sanki yardım et gibiydi ama çok takmadım zaten çok sessizdi oyuna devam ettim oyunda hikaye için önemli birşeyi ele geçirdiğimde tuhaf birşey oldu yardım et sesi yükselmişti bu sefer net olarak duydum arkadaşım duymadığını iddia etti ve oyundan çıktı tek oynamaya devam ettim ve o esnada korkunç birşey oldu arkadaşımla sesteyken onun hesabından birisi geldi arkadaşım ekran yayını açtı ve onun girmediği ap açık ortadaydı oynamaya devam ettim o şey arkadaşım gibi davranıyordu sonra tuhaf birşey oldu evime 2 adam geldi ve Subnautica 3 oynarken tuhaf birşey oldumu diye sordu şüphelendim neden birisi gelip bunu sorsunki yani belkide tek yaşayan ben değildim soruya ne diyeceğimi bilemedim ve düşük ve korkmuş bir ses ile evet? oldu arkadaşım oyunda değilken oyunda gözüktü kulaklıkt- derken sözüm yarıda kesildi ama adamlar tarafından değil yine yardım et sesini duydum ama bu sefer... kulağımın içinde duydum ne olduklarını sorduklarında bağırarak o şeyin kafamın içinde olduğunu ve bana yardım et dediğini söyledim adamlar inanmış gibi görünüyorlardı ardından tuhaf birşey oldu (yine) adamlardan birisi sanki olanları biliyormuşcasına beni pencere olmayan bir yere kapatmaları gerektiğini ve ışığının sürekli açık olması gerektiğini söyledi ne olduğunu bilmiyorum.
Oyun testlerini yapan bugları bulan ekipten birisi E olarak adlandıralım
E:yani neden buradayım
Sorgulama yapan kişi X olarak adlandıralım
X: Çünkü bazı olaylar yeniden oluyor ve sanki sen bunu daha önce yaşayıp aklını yitirmeyen tek kişisin.
E: eğer bahsettiğiniz şey Subnautica 3'ün test aşamalarıysa bunu konuşmak bile istemiyorum
X: kusura bakmayın ancak bunu söylemezseniz insanlar ölebilir daha kötüsü yok olabilirler bir anda ortadan yani anlatmanız lazım
E: Tamam tamam 2022-2023 arasıydı tam olarak hatırlamıyorum ancak subnautica 3 ün test aşamalarını bize anlatıyorlardı ve neler yapmamız gerektiğini aslında ilk başta herşey normaldi güzel bir arayüz ve hikaye sonra telefonuma bir mesaj geldi Cloud'da bir güncelleme dosyası yayınlandığı ve indirip test edilmesi gerektiği yazılıyordu tuhaf olan şu ki yazan kişi bilinmeyen numaraydı aldırış etmedim ve indirdim oynamaya başlarken tuhaf birşey oldu subnautica 3 ün başlangıç ekranı yağmurluydu neyse aldırış etmemiştim ve devam etmiştim o sırada eşyalarım yok oluyor arabalarım bırakmadığım yerlerde oluyordu yardım et sesi duyduğuma eminim sonra korktum ve işi bıraktım çıktım ve birdaha o oyunu indirmedim şimdi neden bunu anlatmamamı istediğinizi söylermisiniz?
X: Çünkü bu olaylar yine yaşanıyor ve birisi şuanda bu olayların kurbanı büyük ihtimalle kurtulması zor. ama güvende tutulursa kurtulabilir
E: Anladım eğer bir tavsiye isterseniz o bilgisayarı ve tüm parçalarını öğütücüye atın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Subnautica 3 (Creepypasta)
HorrorBu Eğlence için yazılmış bir oyun creepypastasıdır bu oyun daha çıkmadığı için tahminlerle birlikte yazılmıştır