Mafia 2. Sezon 3. Bölüm

79 6 1
                                    

H:Ya bak Felix
F:Ya ne ne!
H:Göründüğü gibi değil gerçekten
F:Ben uyuyacağım
H:Tamam. Bende 5 dakikaya gelirim
F:Benim yanımda yatmayacaksın!
H:Nerde yatacağım peki?
F:Koltukta! Hyuna ile konuşursun en azından
H:Trip yiyorum sanırım
F:EVET YİYORSUN! Konuşma benimle git koltukta uyu.
Felix odaya gider ve kapıyı kilitler. Hyunjin ise Hyuna ile olan mesaj sayfasına girer. Mesaj sayfasına girdiğinde derin bir iç çeker.
H:Of Hyuna yaa of. İki dağın arasındaki küçük dere gibi ortada kaldım, ne diyeceğim şimdi?
Birden kapı kilidini açma sesi geldi. Felix kapının kilidini açmıştı. Hyunjin, Felix'e baktığı an Felix'in elinde bir yorgan birde yastık olduğunu gördü.
H:Benimle yatmaya mı geldin?
Hyunjin'in yüzünde gülümseme oluşmuştu.
F:Hayır
H:Kimin için getirdin peki?
F:Senin için, başka kimin için olucak. Bu gece burda yatacaksın!
Felix yorgan ve yastığı koltuğa attı ve odasına gitti. Hyunjin ise onun arkasından baktı... Felix tekrardan kapıyı kilitledi. Hyunjin de tekrardan mesaj sayfasına girdi ve yazmaya başladı;
"Hyuna. Ben evleniyorum. Lütfen bir daha yazma."
H:He zaten kızda ohaa gerçekten mi çok sevindim mi diyecek?
Olmamıştı. Mesajını beğenmemişti. Sildi ve tekrar yazdı.
"Hyuna lütfen bir daha yazmasan olur mu?"
H:Hyono lotfon bor doho yozmoson olor mo? Ne, sanki bu kız birşey olduğunu fark etmeyecek mi veya ne olduğunu sormayacak mı? O zaman ne diyeceğim?
Tekrar sildi ve tekrar yazdı.
"Hyuna, bu zamana kadar yazmadığım için özür dilerim. Ama ben yeni bir hayat kurdum ve lütfen saygılı ol"
H:Evet, işte bu.
Hyunjin mesajı gönderdiği anda Hyuna çevrimiçi oldu. Mesajı okuduktan sonra yazmaya başladı.
"Hyunjin, ne hayatından bahsediyorsun?"
"Hyuna, ben evleniyorum. Aynı zamanda kendime yeni bir aile, yeni bir hayat kuruyorum."
"Ne?"
"Ne kadar üzüldüğünü biliyorum, o kadar anılarımız olduğunu da biliyorum. Ama nolur bir daha yazmasan olur mu? Ve evet, doğru duydun. Ben, evleniyorum"
"N-ne zaman, nerde, kiminle?"
"Yarın evleneceğim. **** düğün salonunda. Sen tanımazsın."
"Bende gelebilir miyim?
"Tamam, gel"
"Peki."
Hyuna mesaj sayfasından çıktığı anda Hyunjin derin bir nefes aldı. Bir süre sonra Hyunjin'de mesaj sayfasından çıktı ve telefonu kapatıp masanın üstüne koydu. Koltuktan kalkıp yastığı koydu ve yorganı da serdiği anda hemen yorganın altına girdi. Biraz televizyon izleyip sonra uyuyacaktı. Baş etmesi gereken iki tane kız vardı ve bunların altından nasıl çıkacağını bilmiyordu...
(1-2 SAAT SONRA)
Hyunjin telefonu açıp saate baktı. Ve birden aklına Hyuna'nın çok alıngan ve duygusal olduğu geldi. Bu sefer gerçekten iki dağın arasındaki küçük dere gibi kalmıştı. Ne diyeceğini bilemiyordu, ne yapacağını da bilmiyordu...
*ERTESİ GÜN*
Hyunjin uyandı. Yatağında biraz telefonla uğraştı. Sonra saatin 12.51 olduğunu fark etti. Mutfağa gitti. Amacı Felix'e kahvaltı hazırlayıp onun birazcık da olsa gönlünü almaktı. Kahvaltı hazırladı. Ardından Felix'in en çok sevdiği içeceği koydu masaya. Tabiki de kendi kahvesini eksik etmedi. Perdeleri çekti. Etraf kapkaranlık oldu, tam istediği gibi. Sonra masaya iki üç tane mum koydu. Düğünleri akşam saat 20.00'da başlayacaktı. O yüzden rahatlardı. Etraf tam istediği gibi olduğu zaman Felix'in odasına gitti. Oraya da üç dört tane mum koydu ve perdeyi çekti. Sonra Felix'in alarmını 13.14'e kurdu. Zaten saat 13.13'te bunları bitirmişti. Geriye kalan tek şey Felix'in uyanmasını beklemekti. Koltuğa oturdu ve Felix'i beklemeye başladı. Birden Felix'in alarmının çaldığını duydu.
H:Nihayett!
Felix uyandı ve üstünü değiştirdi. Fakat odasında birşey farketti. Sağ taraftaki masasında 2, sol taraftaki masasında da 2 tane mum vardı. Toplam 4 tane mum vardı. İlk önce şaşırdı. Sonra da "Acaba bunu Hyunjin mi yaptı?" dedi. Salona gitti. Karşısında gördüğü manzara onu şoka çevirmişti. Ne yani, bunların hepsi onun için miydi?
F:B-bune Hyunjin?
H:Kahvaltı. Gel otur.
F:B-benim için mi?
H:Hayır.
Felix'in yüzünde adeta bir hüzün oluştu.
H:Bizim için. Evliliğimiz için. Gelecekteki çocuğumuz için. Bizi sevenler, sevmeyenler için. Bizi yakıştıranlar, yakıştırmayanlar için yaptım bunları. Hadi gel, çabucak yemeği yiyelim de gelinlik ve damatlık seçelim.
Felix'in yüzündeki hüzün bir mutluluğa, bir sevince dönüştü. Sevindiğini ve mutlu olduğu için herşeyi unutmuştu. Sonradan aklına dank etti. Mutlu olmamış gibi bir yüz ifadesi sardı yüzünü. Hyunjin bunu farketti ve gülmeye başladı.
H:Hahahaha. Gerçekten mi? Gerçekten bana küs olduğunu unutup sevindikten sonra bana küs olduğunu hatırlayıp bana trip mi atmaya çalışıyorsun? Hahahahaha!
F:Y-yoo ne alaka?
H:Çok alaka. Neyse kahvaltıyı yapalım da hemen.
Hyunjin Felix'in yanındaki sandalyeye oturdu ve kahvaltı yapmaya başladı.
F:Gelecekte sen burda oturmayacaksın söyleyeyim!
H:Neden?
F:Gelecekte sen benim karşımda oturacaksın da ondan. Çocuklarım benim yanıma oturacak.
H:ÇocukLARIM? Çoğul ekini mi kullandın sen? Birden fazla mı çocuk istiyorsun? ŞİMDİ YAPALIM MII?
F:SAÇMALAMA!
H:Ya niyee?
F:Çocuklarım kelimesini lafın gelişi söyledim!
H:Off tamam.
Hyunjin adeta bir çocuk gibi dudaklarını büzdüğü sırada Felix Hyunjin'in çenesinden tutup kendine çevirdi ve küçük bir öpücük kondurdu
F:Bunu yapacağız, bunu başaracağız, güven bana.
Hyunjin mest olmuş bir şekilde Felix'e bakarken cevapladı.
H:Sana nasıl güvenmeyeyim ki?
(4-5 SAAT SONRA)
F:Bu güzel durur mu acaba?
?:Bence size çok güzel durdu.
F:Öyle mi dersiniz?
?:Evet öyle. Hem baksanıza, gelinliğiniz çok güzel oldu.
F:Sizce çok mu abartı oldu?
?:Hayır efendim. Siz zaten böyle birşey istemiyor muydunuz? Hem duyduğum kadarıyla düğün sizin düğününüzmüş. Bir başkasının düğünü olsa neyse diyeceğim de, düğün sizin, bir başkasının değil ki?

H:Ya bu olur mu acaba?
?:Olur efendim.
H:Sizce kötü mü durdu?
?:Beyfendi düğün sizin düğününüz. Bence bu çok güzel oldu.
H:E eh. Öyle. Sizce gelin beni beğenir mi?
?:Tabi ki beğenir efendim neden beğenmesin?
H:Peki o zaman.
(1 SAAT SONRA)
F:Ne zaman çıkacağız?
H:Bekle bir. Bu kadar sabırsız olduğunu bilseydim düğüne 20 dakika kala gelirdik.
Felix sinirli ve sert bir şekilde Hyunjin koluna vurdu.
H:A ah. Tamam tamam. Sustum.
(Düğün salonu çalışanı:D-Ç)
D-Ç:Herkesi yerlerine alalım
H:Bak biz gideceğiz şimdi Düğün salonu çalışanı anons geçiyor.
F:Sonundaa.
D-Ç:Anneler, babalar. Çocuklarınızı alır mısınız? Aldığınıza göre artık GELİN VE DAMATI SAHNEYE DAVET EDİYORUZZ
Alkışlar ardı ardına bibirini kovalarken sahneye gelin ve damat çıktı. Hyuna sandalyede oturmuş onların videosunu çekiyordu. ESKİ SEVGİLİSİNİN DÜĞÜN VİDEOSUNU ÇEKİYORDU... Hyunjin ve Felix dans ediyordu. Herkes onlara mest olmuş bir şekilde bakarken birden Düğün Salonu Çalışanı bir anons daha geçti.
D-Ç:An itibariyle herkes eşiyle, sevgilisiydi, partneriyle dansa kalkabilirler.
Gelin ve damatın etrafı dolmuştu. Hyuna ise Hyunjin ve Felix'i ağlayarak izliyordu...
(4 SAAT SONRA)
H:Düğün bitti. Yorgun musun? Şu işi tamamlayalım mı?
F:Hangi işi?
H:Sabah öpücüğünün karşılığı.
F:Dur Hyunjin, daha düğün salonundayız. Hiçkimse dağılmadı?
H:Of yaa.
F:Herkes gitsin o zaman bol bol öpüşürüz KOCACIĞIM.
H:Ayy tamamm. Ama bana öyle kocacığım falan deme alışık değilim aniden kalp krizi geçiririm şurda
F:Alışacaksın kocacığım. Alışacaksın.
H:Evet, alışacağım.
Herkes dağılmıştı artık. Ama bir kişi duruyordu. Hyunjin ve Felix'e gözükmeden bir yere saklanmayı becermiş biri vardı düğün salonunda. O kişide Hyuna'ydı... Şimdiye kadar eve gitmeleri gerekti neden gitmediler, düşüncesinyle meraka yenik düşmüştü. Hyunjin birisi var mı diye kontrol etmeden hemen dudağına yapıştı Felix'in. Hyuna bu sahneyi ağlarken izliyordu ve fotoğraflarını çekiyordu. İçinde kötü bir niyet yoktu, Hyunjin'i özlediğinde ondan nefret etmek için bu videoları ve fotoğrafları açıp bakacaktı sadece...
(1 SAAT SONRA)
Beyaz ışığın altında Felix Hyunjin'in dudaklarından zar zor ayırmıştı dudaklarını.
F:Neden kontrol etmedin?
H:Neyi?
F:Etrafta birinin olup olmadığını.
H:Sen varsın ya o bana yeter güzelim. Sen olduğun sürece ben başka birine bakmam.
Felix gülümsedi ve düğün salonundan çıktılar. Ardından Hyuna da ağlayarak Hyunjin ve Felix'de dahil herkesin çıktığından emin bir şekilde çıktı oradan. Hyuna kulaklığını takıp Hyunjin ile eskiden yüksek sesle dinledikleri şarkıyı açtı. İçinden de "Eskiden bu şarkıyı yüksek sesle dinlerdik. Ama sen yüksek sesle dinleme, karın uyanır" diyordu...

Hyunjin ve Felix arabadan indiler. Felix evin anahtarını çıkardı ve kapıyı açtı. Artık taşınma vakitleri gelmişti.
F:Ben internetten ev bakayım mı?
H:Olur.
F:Tamam hemen bir siteye bakacağım. O sitede çok güzel evler var.
H:Tamamdırr
2. SEZON 4. BÖLÜM GELECEK.

MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin