Çocuk Yurdu

27 2 0
                                    

İşte hikâyenin başladığı yer Çocuk Yurdu ben hep bu addan nefret etmişimdir.Çünkü burası bir çocuk yurdu değil, burası bir hapisane ve benim adımda Simay'sa buradan diğer arkadaşlarımıda alıp kaçacağım.

Şimdi diyeceksinizki çocuksun nasıl kaçacaksın ,ama değilim ben on altı yaşındayım ve buradan on sekiz yaşından sonra kurtulabilirsiniz ve ben iki yıl daha bekleyemem ben dört yaşından beti buradayım.

Bura nasıl k8m tarafından getirildim anlatayı.

Bir gün annem babam ve ben Berillerle yani ben en yakın arkadaşımla hatta kardeşim diyebilirim Berilin ailesi ile pikniğe gidiyorduk. Arabaya bindik ilerlerken babamın düşmanları yani babam çok tanıldık biriydi o yüzden bir çok düşmanı vardı.Neyse ilerlerken tes şeritten 7 araba bize doğru geliyordu ve yandan annemin tarafından bir jip bizim arabaya çarptı ça4pmanın etkisiyle annem arabandan fırladı emliyet kemeri takılı değildi ve babam anlatmak bile istemiyorum.Çok korkunç ben ise kemerim bağlı olduğu için annem kiltuğuna kafamı çarptım .Gerisini hatırlamıyorum sadece annem ve babam kazada öldü ben ise offff buradayım aslında beni 4 yaşındayken amcam denen herife verdiler ama amcam beni istemedi ve buraya verdi.Berillere gelirsek aynı olay kaza ama onunki trafik kazası o arabada yokmuş annesiyle babasının evlilik yıl dönümünde ölmüş , oda beş yaşında benden bir yil sonra bu yere geldi. Anlıyacağınız on iki senemi ben bu pis yerde harcadım ve iki yılımı daha veremem .Beni burada çok dövdüler , karanlıktan korktuğumu bildikler için beni karanlık odada üç gün dört gün tuttular.Neyse artık eski Simay yok yenisi var pedava (hahahahahah).

Bu arada oda arkadaşım Beril.Beril uzun boylu kumral saçları yeşil gözleri ile vücudunu saymıyorum güzel bi kız.Ben ise kılasık sitah saç navi göz (evet mavi bitek o güzal bide Allah için vücudum) ama gözlükler8mde var .Artık yeter yağrın büyük gün evet kaçacağiz Berille.

Çocuk YurduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin