Ne bir dakika bu çocuk kim ne diyor bu bee .Anlamiyorum deli , çatlak , kafayı sıyırmış , beyin bedava ta ben on iki yıldır bu zamanı bekliyordum ve bi manyak çıkıp bende gelicem diyordu , offf Allah beyin dağıtırken ekmek sırasındamıydın sen .
"Sen ne dediğinin farkındamısın "dedim olayı şokundan çıkarak "
"Ne demişim ben sadee bende gelicem dedim"
Bi de sırıtıyo döverim ben bu çocuğu.
"Sen tam bir manyaksın defol git yanımızdan Alla Allah"
Dedi beril burada olduğunu belirterek hakkatten bu çocuk tam bir manyak ama parayada ihtiyacım var offf yine ikileme arasında kaldım .Ne olacak sanki gelse nede olsa sonra gidecek bir zara gelmez.
"Kimliğini aldın mı?"dedim ifadesiz bir şekilde."Taniki de evet nede olsa kaçacaktık değilmi"dedi yandan sırıtarak.
Nasıl yani kaçak-tık , derken *tık* eki nereden geliyo , aman neyse kurcalamadan .
"Tamam atla ve artık kurtulalım sende "
Neredeyse kahka attî ,
"Kurtulmak " dedi "kurtulmak "diye tekrarladı sonra da atladî ustaca , bu çocuğun iyi niyetli olduğunu sanmıyorum , ve sonra dedi ki , o iki ßözcük anlamayan bakişlarla ona bakıyordum .What dedin gülüm sen.
Biliyorum kısa bir bölüm oldu ama arkasından yeni bölüm gelecek sizi seviyorum☺
5 vote iki yorum istiyorum fazla görmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk Yurdu
HumorSencede birşey söylemen gerekmiyomu? Göze göz ,dişe diş,kana kan yaşasın intikam. İşte biz buyuz .