1.7

25 6 36
                                    

(Yazardan not:Haftasonuna özel bugün 2 bölüm gelecek, biri akşama, bi de 23 Nisan'da da 2 bölüm gelecek şanslısınız-unutmazsam tabi hatırlatın bana-)

(Not:BÖLÜMÜ YAYINLAMAYI UNUTMUŞUM DKSKFKWKFKD 1 SAATE KADAR UNUTMAZSAM 2. BÖLÜM GELİO)
××

~kazutora~
Chifuyu'ya en son benim evdeydi baji dedim ya, kesin gelir diye bekliyordum, gelmeyince işkillendim. Pencereden bakıyordum, zaten Chifuyu'nun üst komşusu olduğum için evine gelse bile görmem gerekirdi, ama ne evine ne de bana geldi.

Nerde ki bu piç

Sana mı kaldı kazutora? Sen kendi dertlerini çözmekten bile acizsin

Biri şu amk sesini sustursun.

Bajinin kaybolmasını çok da siklemiyorum aslında, bir yere gitmiş olabilir sonuçta, çıkar biyerden, ama chifuyu mal kesin dayak yer

Ayrıca baji de chifuyu'ya değer veriyor gibi, ona zarar gelmemeli

Sen ne zamandır bencillikten kurtulup, arkadaşlarına yardım eder oldun, kazutora?

...

Haklı mı? Belki...

Ama yine de.. Gitmeliyim.. Yani.. Chifuyu yardıma ihtiyaç duyabilir.

Sana kimin ihtiyacı var züppe, hele yüzüne gözüne bulaştır, bajinin olmayan güvenini de kaybedersin.

Peki, son sözüyle haklı olabilir. Ama bu yine de burada oturup beklememi gerektirmiyor. Gidip göz atacağım, ikisinin de iyi olduğundan emin olmalıyım

Kes, sen en iyisi mikey'le konuş veya tomman'a durumu bildir, onlar senden daha iyi becerir bu işi.

Sen geride kal, kazutora! Gene birini öldürebilirsin, mesela motor çalmaya çalışırken "yanlışlıkla" birini öldürdüğün gibi...

(Bu olayı tam hatırlayamıyor olabilirim, ben mikey'in abisini kazu öldürdü diye hatırlıom)

Ama o benim isteğimle.. Tamam öyle oldu, ama bilseydim yapmazdım, tamam mı?!

Bu gıcık ses ne zaman susacak ya.

Şıllık

Kancık

Neyse, tüm günü burada durup bekleyerek geçiremem.

~~

Evimin etraflarında dolaştım, ama ne chifuyu'dan ne de Baji'den bir iz var.

30 dakika, yani yarım saat geçmiş baji gideli, acaba chifuyu onu buldu da, şuan bajinin mi evindeler?

Sanmam ama, gidip bakmak en iyisi.

~baji~

Bodrum..

Bu küflü ve tozlu odayı görünce aklıma bundan başka kelime gelmiyor. Burası bir bodrum olmalı.

Neden burdayım? Ne zaman çıkacağım? O orospu kimdi?

Halatlar beni sıkı bir şekilde yere bağladığından hareket edemiyorum, bağırmayacağıma da güvenmediklerinden ağzım da kapalı.

Yapmam gereken şey kaçmak, ama nasıl?

Halatları çekiştirdim, ipin bıraktığı his içimi gıcıkladı.

???
Hala mı çırpınıyorsun?

Bu o pezevenk!

Baji
Kimsin lan sen?!

Derin bir iç çekerek, yavaşça bana yürüdü. Yüzü gölgede kalmasına rağmen, delici ve küstah bakışları tepemi attırmaya yetecek kadar belli oluyordu.

••Bajifuyu••Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin