feridenin yaşadıkları

147 14 1
                                    

-ahmet böyle yapıcaksan git

-tmm tmm

Feride'nin yanına yattım.
Bana arkasını döndü benden bir şey sakladığını düşünmeye başladım.
Ona sarıldım ve uyuduk.

Gece 5 te

-burak nolur bırak beni Burak Burak çok kötüyüm lütfen.bebeğim zarar görmesin.bebekle birlikte ayrılırım ahmetten aldattım seni derim. Lütfen hastaneye götür.

Feride orada söyledikleri yaşadıkları şuan söylerken bile acısı onun orada çektiği acı çok belliydi. Demekki Burak benden ayrılmasını ve onunla olmasını istedi.

-burak dokunma bana dokunma bebeğime bırak.karnımı bırak acıyo
O ikimizin bebeği olmicak.o o benim bebeğim. Burak dur dokunma Burak hamileyim.burak bir şey yapma

Ferideye dokunmuş bu ş****siz . Feride çok yalvarmış çok acı çekmiş.

-ahmet bul beni ahhhh Ahmet yardım et bul beni daha fazla dayanamıyorum.ahhhh karnım.

Benden de yardım istemiş.keşke daha erken bulabilseydim.keşke ferideyi koruyabilseydim.

-geçti güzelim geçti.

Feride göz yaşları içinde uyandı ve bana sarıldı.

-güzelim orada yaşadıkların çok zor farkındayım.

-yaşamadan anlayamazsın Ahmet.

-bana anlat orada yaşadığın herşeyi eksiksiz anlat.

-beni ilk kaçırdığında yere fırlattı.
Ahmetten ayrılacaksın falan dedi.
Ben hep onu tersliyecek şeyler söylüyordum 1 saat sonra ağrılarım başladı.ahmetten ayrılıcam dedim lütfen hastaneye götür dedim.
Sonra saçımı sevmeye başladı.
Sonra bu bebek seni zehirliyor güzelim dedi.ondan kurtulmamız lazım dedi.karnıma dokundu.karnımı sıktı.sonra gitti ve tekrar geldi.
Sonra sonra

Feride'nin gözleri dolmuştu.

-sonra ne yaptı sana

-b b bb beni  ö ö öptü.ben acılar içinde kıvranırken o beni öptü bana dokunmaya çalıştı sonra gözüm karardı.ayıldığımda yanımda kimse yoktu. O ara da ne oldu bilmiyorum.
Ama ağrılarım 4 5 katına çıktı.artık kendimi o kadar kötü hissediyordum ki hareket edemeyecek haldeydim.

Allah kahretsin.çıldırıcam . Ferideyi hastaneye getirirken gelen mesaj doğruymuş.burak ferideye dokunmuş.

-güzelim bir daha o sana yaklaşamayacak.

-seni çok seviyorum.ama ya Burak bana .....

-o ihtimali düşünme tamam mı

Feridenin dudakları dudaklarımı buldu.aramızdaki bu tutku bu çekim çok iyiydi.

asistanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin