Az autó ablakán keresztül bámulom az elhaladó tájat. Szívemet izgatottság és bizonytalanság tölti el. Az új városba költözés gondolata körül számos kérdés és félelem cikázik az agyamban. Egy csendes vidéki úton közeledünk a tengerparti kisváros felé.
- Anya, Apa, nem vagyok biztos benne, hogy ez jó ötlet volt - mondom aggódva.
- Tudjuk kincsem, hogy ez egy nagy változás lesz számodra, de hidd el, minden rendben lesz. Ez egy remek lehetőség, hogy új dolgokat fedezz fel és új barátokat szerezz - próbál megnyugtatni édesanyám.
- Apropó, barátok. Tudom, hogy hiányozni fognak a régi barátaid, de meglátogathatjátok egymást.
Még mindig aggódva nézek ki az ablakon, de a szüleim biztató szavai valamennyire megnyugtattak.
Körülbelül egy órával később végre megérkezünk az új otthonunkhoz. A kocsiból kiszállva izgatottan nézek körül és próbálom felfedezni az új környezetet. A ház a tengerparti kisváros egy csendes utcájában áll. A házat egy tágas kert veszi körül, melyet színes virágok, buja fák és pázsit díszít. A kert hátuljában egy kis terasz található.
A ház kívülről szépen karban tartott.
- Wow, ez tényleg gyönyörű! - kiáltok fel, ahogy meglátom a házat és a kertet.
- Igen, igazán szerencsések vagyunk, hogy ilyen csodálatos helyre költözhetünk - mondja mosolyogva anya.
- Anna, menjünk be és nézzük meg milyen a ház belülről - tette hozzá apa.
Izgatottan indulok a bejárati ajtó felé. Belül a ház egy tágas nappalival és étkezővel rendelkezik. A padló fa, a falakat pedig világos színű festék borítja. A bútorok modernek és kényelmesek.
- Igyekezz megbarátkozni az új környezettel, Anna! Biztosak vagyunk benne, hogy sok jó dolog vár ránk itt ebben a városban - mondja mosolyogva anya.
Mosolyogva bólintok és úgy érzem, hogy talán mégsem olyan ijesztő ez az új kezdet.
- Megnézed az új szobádat? - kérdezi apa.
- Persze - mondom izgatottan.
Felsétálunk az emeletre és belépünk a szobába. A szoba világos és kellemes hangulatú. A falakat egy világos, krémszínű festék borítja, ami barátságos atmoszférát teremt. Az ablakokból bőséges természetes fény árad be, amely bevilágítja a szobát és kiemeli az egyszerű, mégis stílusos bútorokat. Egy nagy, puha ágy áll a szoba középpontjában. Mellette egy szép íróasztal és kényelmes fotel található. Egy mosoly terül szét az arcomon ahogy lassan bejárom a szobát.
- Köszönöm, apu! Ez csodálatos!
- Örülök, hogy tetszik kicsim! Most magadra hagylak. El kell rendeznünk még pár dolgot. Addig te is csomagolj ki és rendezkedj be!
- Rendben - mondom halkan és átölelem.
- Megyek.
- Oké.
Izgatottan kezdek neki annak, hogy még otthonosabbá tegyem az új szobámat. Kicsomagolom a dobozokból a személyes tárgyaimat és egyesével elhelyezem őket a megfelelő helyükre. Először is a könyveimet rakom a polcra. Ezután kinyitom a szekrényt és szépen elrendezem a ruháimat és a cipőimet. Kiválasztok néhány kedvenc fotót és emléktárgyat, melyeket az íróasztalomra és a polcra helyezek. Végül kiveszek egy puha takarót és párnát, melyeket az ágyra dobok és kényelmesen elhelyezkedem. Kopogást hallok a szoba ajtaján.
- Anna, van egy fontos dolog, amiről beszélnünk kell! - kiabál anya az ajtó másik oldaláról.
- Gyere be!
CZYTASZ
A szerelem hullámai
RomansA 16 éves Anna új életet kezd egy idilli tengerparti kisvárosban, ahol a szél, a só és a tengerparti séták mellett egy váratlan szerelem is felbukkan az életében. Beleszeret a helyi menő és jóképű fiúba, akit a város legvonzóbb férfijaként tartanak...