Konkurs graficzny na logo pisarskiego Wattpada

199 27 12
                                    

Czy płyną z nami graficy?

Mam dla Was pilny komunikat!

Jako że ja z grafiką jestem na bakier, ogłaszam konkurs graficzny na logo dla akcji #pisarskiWattpad, które znajdzie się także na grafice profilowej konta pisarkiWatt09 oraz na okładkach książek (wraz z dopiskiem, kto jest autorem logo)  :D

Jak wziąć udział?

Stwórz logo dla akcji i prześlij grafikę na mój adres mailowy. Chcę podać go jedynie osobom, które są zainteresowane udziałem w konkursie, dlatego po adres e-mail zapraszam do wiadomości prywatnej :)

Wymagane elementy logo:

1. kolory przewodnie: turkus, pomarańczowy;

2. motyw wody (morze, ocean, statek itp. – do dowolnej interpretacji);

3. format: koło lub mniejszy element na kwadratowym tle (aby dało się go dopasować jako zdjęcie profilowe na Wattpadzie bez straty na wyglądzie)

Zwycięska praca zostanie wybrana przeze mnie i dwie wybrane osoby : )

***

Nagrody:

1. Zwycięska praca zostanie ogłoszona na profilu pisarskiWatt09 z oznaczeniem autora.

2. Zwycięska praca zostanie ustawiona jako logo akcji.

3. Autor zwycięskiej pracy zostanie wspomniany w opisie na profilu pisarskiWatt09 (jako autor logo).

4. Autor dostanie propozycję bycia jurorem w następnych konkursach graficznych.


Termin: do 10 maja 2024 r. :)


Zastrzeżenia:

1. Autor zwycięskiej pracy wyraża zgodę na wykorzystywanie jej na profilu pisarskiWatt09 oraz na potrzeby akcji #pisarskiWattpad.

2. Zgłaszając pracę autor zapewnia, że jest jej autorem i ma do niej pełne prawa.

3. Zgłaszając pracę, autor oświadcza, że praca nie jest plagiatem oraz, że nie została stworzona przez sztuczną inteligencję.

4. Organizatorzy akcji nie ponoszą odpowiedzialności za to, że zgłoszona przez uczestnika praca jest plagiatem lub została stworzona przez AI (nie mamy jak tego zweryfikować).

Nie łam się, jeżeli Twoja praca nie zostanie wybrana. Możesz wykorzystać ją w późniejszych konkursach na okładki 😊

Zostań częścią czegoś większego i weź udział w konkursie! 😊

KONKURSY z #pisarskiWattpadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz