WYNIKI KONKURSU NA TEKST- OBRAZY SŁOWEM MALOWANE - Taras kawiarni w nocy

209 24 55
                                    

Drugi obraz bezpiecznie dotarł do portu, wzbogacony o nowe, wyjątkowe historie :)

⭐️⭐️⭐️

Krótko o obrazie:

Taras kawiarni w nocy (oryg. Café Terrace at Night) to słynny obraz olejny autorstwa Vincenta van Gogha, namalowany we wrześniu 1888 roku w Arles we Francji. Przedstawia nocną scenę z kawiarni przy Place du Forum, oświetloną gazowymi lampami. Van Gogh uchwycił grę światła i cieni w sposób charakterystyczny dla jego stylu, z mocnym kontrastem między ciepłym, żółtym światłem lamp a chłodnym, niebieskim niebem. 

Obraz jest znany z intensywnych kolorów, które podkreślają emocjonalny nastrój sceny. Van Gogh, który fascynował się nocnym oświetleniem, w swoich pracach wielokrotnie wracał do tego motywu. Dzieło to jest uważane za jedno z najważniejszych osiągnięć van Gogha i doskonale oddaje istotę postimpresjonizmu, skupiając uwagę na intensywnej kolorystyce i subiektywnym wyrazie emocji. To jedno z pierwszych dzieł, w których artysta ukazał nocne niebo. Motyw ten kontynuował później w takich pracach takich jak Gwiaździsta noc.

⭐️⭐️⭐️

Na początku chciałabym przedstawić Wam jurorów, którzy sami aż do tej chwili nie znali swojej tożsamości :)

Skład:

LexMay

LexisBerg

BastetI0

I ja, JoanGrey09

Dziękuję Wam za przeogromny wkład w rozwój tego konkursu oraz za wsparcie w tak trudnym wyborze. Bez Was nie dałabym rady wyłonić zwycięzców tego konkursu. Współpraca z Wami sama przyjemność ❤️

W imieniu jurorów dziękuję, że mogliśmy przeczytać prace inspirowane obrazem „Taras kawiarni w nocy" sławnego Vincenta van Gogha😊

Każdy z uczestników włożył w swoje pisanie mnóstwo serca, co wyraźnie widać w unikalnym charakterze każdego z dzieł. Dzięki Waszej twórczości ten obraz ożył w naszych umysłach, za co chcemy Wam serdecznie pogratulować.

Ale nie nawijając glonów na muszlę, przechodzę do konkretów.

⭐️

Kryteria oceny:

Każde opowiadanie zgłoszone na konkurs zostało przeczytanie przez wszystkich jurorów. Każdy juror wytypował trzy (lub 4 jeśli wybór okazał się niemożliwy) według niego najlepsze prace. W zależności od miejsca, które praca zajęła na liście jurora, zostawały przyznawane następujące punkty:

Złote miejsce: 30 punktów

Srebrne miejsce: 20 punktów

Rubinowe miejsce: 10 punktów

Wyróżnienie otrzymały prace, które znalazły się na podium u przynajmniej jednego jurora.

⭐️

NAGRODY!

ZŁOTE MIEJSCE (złota perła)

* autorzy zwycięskich dzieł (wraz z opisem dzieła i tym, dlaczego została wybrana) zostaną ogłoszeni na „ZŁOTEJ LIŚCIE AUTORÓW I ODKRYWCÓW".

KONKURSY z #pisarskiWattpadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz