ღამის 03:00- იქნებოდა მიახლოებით... რომ გამომეღვიძა და ქუქი გვერდით ვერ დავინახე...
-ესე უცებ სად გაქრა? საწოლიდან ავდექი და მისი ძებნა დავიწყე, სააბაზანოდან ხმები გამოდიოდა ამიტომ სააბაზანოში შევედი....იქ კი ჯონქუქი დამხვდა ხალათით...
-ქუქ ამ დროს აქ რას აკეთებ?
-შხაპის მიღებას ვაპირებდი...
-ხელში რა გაქვს? ეგ რა სათამაშოა?
-ამმ არაფერია.... უეცრად დამალა
-აგღზნებული ხარ? კი მაგრამ ამ დროს რამ აგღზნა?! თან იმ რაღაც სათამაშოთი აპირებ დამშვიდებას?
-შენს საღამურს დახედე აბა პატარავ და მიხვდები რატომ ვარ ასე........
ხო აქ უკვე ჯონქუქი მართალია რადგან მუცელს ზევით ყველაფერი ჩანს და თან ისეთი მოკლეა....
-და მერე ღამე მე მიყურებ თუ გძინავს? მომეცი ეგ სათამაშო....
დამტვრევა მინდოდა მაგრამ ხელი ზევით აწია.....-არაა
-ვიროოო მომეცი თორემ დაგახჩობ!!
ხალათზე მოვქაჩე, შემთხვევით ხალათი გაიხსნა და აი იქ დავიღუპე......
-ბიჭო ესე რამ აგღზნა ჩემხელად გაქვს გადაქცეული პენისი!-ნუ გაქ გველივით შხამიანი ენა!
-ხო და მაგის შეკვრას არ აპირებ?
-არა.... შხაპი უნდა მივიღო... თან მარტო კიარა შენთან ერთად....
-აეე აბა ეხლაა რომელი საათია და მაგის დროა?
-საათი სულ ყლეზე
მკიდია სიმართლე გითხრა.ნელ-ნელა მიახლოვდებოდა მე კი უკან უკან მივდიოდი... ბოლოს კი კედელთან მიმიმწყვდია და ისე მაკოცა ლამის ტუჩები მომჭამა, უხეშად მაგრამ სასიამოვნოდ მკოცნიდა ნელ-ნელა კი ქვევით ჩადიოდა......
-აქიდან ვეღარ გახვალ პატარავ....
-ვი..რო გა..მიშვიი!
-შენი აზრით ეხლა შენს გაშვებას ვაპირებ?
ზედმეტი მატერიების მოშორება დაიწყო ჩემთვის.....
(მიახლოებით მსგავსი სიტვაცია იყო)
მეც ავყევი.... ის მთელ სხეულს მიკოცნოდა და ისეთი სასიამოვნო იყო...... შემდეგ ჩემში შემოვიდა მთელი სიღრმით.... ცხოველურ ბიძგებს აკეთებდა...-შ..ეშლილი ხა..რ აჰ
-"შეშლილი" ეს სახელი არ მომწონს ამ მომენტში და რა უნდა დამიძახო აბა?
-ი..დიოტი
-აჰ როგორი ჯიუტი ხარ.... ეხლა გინდა ისე გიხმარო რომ
პენისზე დაგიხიო? თუ არ გინდა იმას იტყვი ეხლა რაც მე მინდა-მ..ამი..კო
-კარგი გოგო ხარ...
ცოტახანში გამოიღო თავისი სიამაყე და ნაზად კოცნა დამიწყო..... თავისი ბაგეები ჩემს მკერდთან მიჰქონდა.... ბოლოს კი წოვა დაუწო...-აჰჰ... მ..ტკივ...ა
არც კი მოუსმენია ჩემთვის ისე კბენა დამიწყო....-იდიოტო არ გე..სმის მტ..კივა?!
-კარგი დავასრულე.... მაშინ შენ მასიამოვნე.....
-პირში არ ჩავიდებ ეგ იცოდე!
-ოჰჰ.... სხვა რას იზამ აბა?
-ჯერ მისაღებში ავიდეთ ან საძინებელში თორემ აქ არ გამოვა....
-კარგიი.... მოგყვები..
საწოლზე დავაგდე და მის სიამაყეს დავაჯექი.... მთელი ძალით დავიწყე ხტუნვა... მან კი სიამოვმებისგან თავი უკან გადაწია.....
-აჰჰ.... დედი..კო
-დედიკო? უთქმელად ხვდები აბა რაც უნდა თქვა?
-შენთან შედარებით... კი
მალევე ხელში ამიყვანა და ქვევით მე მომიქცია და მეორედ შემოვიდა ჩემში.... ისევ ისე დაიწყო ცხოველური ბიძგების კეთება.... მე კი მამიკოს კი არ ვკვნესოდი.... არამედ ვკიოდი.....
ამ მამიკოს თქმას აზრი არ ჰქონდა იმ საღამოს მაინც პენისზე დამიხია იმდემად აგზნებული იყო.....