Hatırlatma
Eve gitmek için yola koyulmuşlardı. Yolda yuna ve hyunjin el ele tutuşarak gidiyorlardı.
Eve vardıklarında hj yuna nın evine gitti o gece orada kalıp ikisi için eğlenceli bir ortam yapacaktı.
Artık istediğine ulaşması için sevdiği kadını duştan çıkmasını bekliyordu.
Hatırlatma bitti
Yuna duştan çıktıktan sonra kafasında havlu ile odasına ilerledi üstünü giyip havluları yerine koydu.
Bunu giydi.
Yuna odadan ıslak saçları ile çıktı. Salona geçti.
Hj den
Sonunda duştan çıkmıştı. Üstündeki pijama takımı ile fiziği ortaya çıkıyordu.
Kısa şortundan gözüken dolgun poposu ve göğüsleri ile beni büyülemişti.
Yuna dan
Hj bana bakıp sırıtıyordu. Verdiğim sözü hatırlayıp hj yanına ilerledim.
Boşta olan kucağına oturmuştum ve kırmızı saçlarına dokundum.
Popom şorttan baya çıkmıştı biraz iç çamaşırı gibi gözüküyordu.
Popom direkt olarak hj bacaklarına ve penisine değiyordu.
Y:bebeğim sözümü unutmadım.
Hj den
Yuna bana adımlayıp kucağıma oturdu. Poposu penisime değince o an sertleşmişti.
Hj:yuna emin misin
Y:hemde hiç olmadığım kadar.
Yuna lafını bitirdiği zaman hj dudaklarına yapıştı.
Hj yunayı altına aldı.
Y:bu hayatta en zevk veren şey altında çılgın gibi inlemek olacak.
Hj:bebeğim beni çıldırıyorsun.
Hj yuna nın poposunu avuçlamıştı. Yuna ayaklarını hj beline sarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣 || 𝙕𝙤𝙧𝙗𝙖𝙢
Teen Fictionyuna busan dan Seul'e gitmek zorunda kalmış bir lise öğrencisi okulun ilk günü nasıl geçecek?